• koas

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Jag fick ett sexförslag en halvtimme efter att jag registrerat mig på HP.  Tänkte "suck, är det såhär det är så lägger jag ner". Efter det har det varit en knäppgök som tyckte jag kunde åka 50 mil för att fika med honom (det föreslog han i första mailet), när svarade "tyvärr, jag är inte intresserad" så var han in på min sida och skickade mail flera ggr/dag tills jag blockerade honom. Utöver dessa två har det varit riktigt kul faktiskt, mailat med flera och träffat en, ska träffa honom igen.

• koas

En sak som jag avskyr dock är personer som inte lägger upp nån profil alls utan bara kollar på andra och mailar utan att man har en aning om vilka det är, såna blockerar jag direkt! Jaaa folk lägger säkert upp fejkprofiler ändå så man inte vet nånting men att inte ha nån bild eller nån presentation känns helskumt och ointressant.

• koas
    Päronskrutt skrev 2011-07-14 18:40:35 följande:
    Sånna har jag oxå svårt för men brukar inte blocka om de inte skriver nåt dumt.
    Jag e lite nojig, men får för mig att det är nån jag känner/jobbarkompis som bara vill kolla...Skäms
  • koas
    Anonym skrev 2011-07-14 18:46:20 följande:
    Jag var på dejt en gång.. Hade snackat ett tag. Vi sitter och pratar och det är trevligt. Mitt i min mening, säger han " nä, ska vi ta och knulla lite?" Jag blev aningen chockad. Hur knullar man lite förresten ?:p

Det blev inget va?Flört  Det har jag inte råkat ut för, tror folk är "modigare" när dom skriver som tur är för det skulle ju kännas som bortkastad tid att träffa en sån.

• koas
    Glädje58 skrev 2011-07-14 19:19:44 följande:
    HP, är det gratis?
    Ja det är ju det. Därför är det nog lite mer knäppisar där än på andra sidor, men mycket kul också!!
  • koas
    Baginbox skrev 2011-07-14 19:20:46 följande:
    Man undrar lite, så här när vi nu talar lite om ämnet lite från sidan, vad i en profil får er att ta kontakt? Vilken typ av kontakt (flirt, mail) är såpass intressant att ni faktiskt svarar? Vad står det i det första mailet som gör att ni svarar med intresse?

Jag får inte så värst många mail så jag svarar oftast. Det är lättast om nån verkar intresserad  och ställer frågor, det kan vara rätt allmänt i början, typ "vad gillar du för musik?" eller "såg att du gillar att springa, spår eller löpband?" och att han delar med sig lite om sig själv. För mig behöver det inte vara jättespeciellt för att jag ska svaraGlad

Själv då?

• koas
    Gulletroll skrev 2011-07-14 19:28:13 följande:
    Fast knäppisar finns nog överallt.
    Säkert.
  • koas
    Anonym (Sisyfos) skrev 2011-07-15 19:03:50 följande:
    Å andra sidan kan man undra över varför så många singlar vill hitta en partner? Hela den här sajten är full av människor som klagar över sina partners, manliga som kvinnliga. Det kanske rentav är bättre att vara singel? I alla fall mer lugn och ro.
    Håller med dig lite där... Därför har jag vart singel skitlänge, för att slippa ifrån bergochdalbanan och vila lite. Men ibland tänker jag ju ändå att det skulle vara lite mysigt om det fanns nån här att dela livet med.Glad
  • koas

Jag har en date en kväll nästa vecka, liiite långt dit Obestämd

• koas

Har ni läst "Alla får ligga" ? Jag tyckte den var rätt kul, lättsam och med en del bra tips, man blir lite medveten om hur man beter sigGlad och vad det är som gör människor attraktiva.

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)