Anonym (Dejting) skrev 2011-07-14 11:29:29 följande:
Baginbox skrev 2011-07-14 10:59:25 följande:
Har hängt på HP och E-kontakt i mer än ett halvår. Inte en dejt. Några trevliga kvinnor har jag iofs haft en del mailbytande med men inga dejtobjekt. Själv är man tydligen inget dejtobjekt heller. Vetefasen om eller vad man gör fel, eller hänger allt på att man har rätt utseende? Nu har jag slutat att bry mig men det var lite jobbigt i början då man skickade en bild och sedan inte ett ljud mer. Det är rätt trist attityd, särskilt på E-kontakt där många är rätt arroganta. Märkligt för flera känner man igen på HP och där är tonen annorlunda.
Det låter tråkigt! Har du inga bilder på dig i din profil? Såna killar går bort för mig på en gång eftersom jag då börjar misstänka att de inte är singlar. Man är ju där av en anledning, speciellt om det är en betalande site. Har du då föreslagit en date? Var bor du?
Jag skickar nyckel till albumet direkt när jag tar kontakt. Vill av olika skäl inte skylta med min nuna i profilen. De få kontakter som haft potential har det aldrig kommit så långt ens som till försök till en dejt. Antagligen jag som har helt fel approach, har aldrig varit singel tidigare så man är helt grön på området. Bor i västra götaland.
En del är faktiskt så raka att när de ser bilden, direkt och artigt talar om att man inte är rätt typ och så är det ju ibland. Den ärligheten uppskattas, sån är jag själv också. Bra att ta det direkt så behöver man inte ägna tid och tankar på det mer.