Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
En till HP:are här... ; ) Jag har bara träffat en kille än och han var ingen hit. Det tyckte nog inte han att jag var heller... ; )
En kille mailade mig, han skrev nåt alldagligt. Men jag såg inte det på en gång. Jag var inloggad men gjorde annat en stund. När jag kollar mailen ca en halvtimme efter att han skickat första mailet så ligger det ett till där. I det skriver han att nu var det si och så länge sen han mailade mig och fortfaaaaarande inget svar!!! Ett brev kunde jag väl bevärdiga honom iaf??????!!! Kan ju säga att jag inte svarade på det och han har tack och lov inte skickat nåt mer efter det heller. Det finns en del killar där som jag får stalker-vibbar av.
Jag kontaktar killar som har en presentation som fångar mig, där jag känner att vi har nåt gemensamt eller att den sticker ut på ett bra sätt. Jag svarar inte alla som mailar mig, det beror på hur och vad de skriver. Jag har ingen bild men har förklarat varför i min presentation. Trots det så är det ganska många som kontaktar mig. Men jag har privata foton i albumet som jag lämnar ut om det är nån som jag tycker känns ok.
Men jag fattar verkligen inte de som inte har ett ord i sin presentation, men däremot ett gäng bilder! Visst, det är klart att utseendet har betydelse men det är väl inte det enda man är intresserad av eller?? Aldrig att jag kontaktar nån som ser hur bra ut som helst men som inte har skrivit nåt om sig själv. Nope.