• kristinah

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

ok...här är jag!
    detgårskitdåligt - it´s me!

• kristinah
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 11:50:11 följande:

Du är oinbjuden till denna medlems konto!

Medlemskontot du försökte gå in på har besöksrestriktioner. Det kan t.ex. vara att medlemmen kräver att du själv är en inloggad medlem eller finns med i medlemmens adressbok.
    jag är stenhård!

men de jag släpper in får se ALLT ;)
    haha
  • kristinah

Ni är verkligen urusla på att hejda mig...jag MÅSTE sluta maila honom nu - NU sluta stopp!

• kristinah

ringa gör jag INTE

haha

men jag har svårt att se att jag komer orka vänta 2 jävla veckor innan jag KANKSE får träffa honom...gaaaahhh

på tisdag har jag en dejt, en kompisdejt från HP...men jag vill ju träffa theMan och det NU!

• kristinah

fucking hell - här satt jag för bara några dagar sen och trodde aldrig att nån intressant skulle dyka upp.
     plötsligt dundrar mailen in från folk ajg skrivitt ill för felar dar sen...

whoo I´m on a roll!

men den enda jag är riktgit intresserad av är ju theMan - han jag håller påa tt mailbomba sönder och samman

• kristinah

">

lite ögongodis för alla damer - Axl´s brallor går inte av för hackor, tackar vet jag början av 90-talet....ja och alla män som gillar se the dingel dangels hänga fritt i ett apr nästintill genomskinliga cykelbrallor

så - duktiga jag, höll nästan på att maila honom länken, istället la ajg in den här ;)
    bra val va?
    haha
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)