• Anonym (Ny)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Hej allihop, jag är ny här i er tråd. Började med nätdejting för bara ett par månader sedan men håller redan på att bli knäckt. Tre dejter har jag hunnit med varav två har varit helt perfekta....ja enligt mig. Bra konversation mycket skratt och flirtande men ändå får jag ingen andra dejt. Varför blir det så och hur gör man för att inte ta åt sig. Det känns ju som att det måste vara något fel på mitt utseende då killarna backar efter första träffen men jag vill gärna tro att jag inte är så ful. Och jag har en del bilder på hp som visar hur jag ser ut, både helkropp och ansiktsbilder. Ja jag ville bara kräks av mig lite och hoppas på lite tips och pepp av er :).

• Anonym (Ny)

Vad snälla ni är som svarar och delar med er :). Jag antar att jag tillhör den Känsliga gruppen som lätt tar åt mig om någon ratar mig. Jag är alltid ärlig och har efter varje dejt hört av mig och berättat att jag gärna ses igen (eller inte ses igen) på det sättet är jag inte blyg. Livet är för kort för att inte våga säga vad man tycker. Sen har jag kanske för höga tankar om mig själv, jag tycker personligen att jag faktiskt är en jäkligt bra tjej och kan inte förstå att jag inte kan få till en andra dejt. Antar att jag är livrädd för att vara ensam också, så det måste jag jobba på. Jag borde kanske också gå på 100 dejter ;).

• Anonym (Ny)

Men den senaste dejten jag var på var verkligen helt otrolig, killen och jag hade pratat i 2 veckor daligen i flera timmar.
    Det var otroligt längesedan jag träffade någon som honom, det kändes som att vi känt varandra i flera år.
    Han hörde av sig via sms, telefon och msn ända tills efter vår första träff sen helt plötsligt gick det 10-12h utan något sen ett dyg sen gick det två dygn utan något.
    Vi bestämde en ny dejt men på dagen d hörde killen inte av sig.
    Och som anonym(hmmm) skrivit här uppe så tycker jag att bli dumpad via tystnad är tortyr så jag skickade iväg ett mail där jag tackade för mig och att jag tyckte mig märka ett falnande intresse och att jag var intresserad av någon som hade tid och lust att lära känna mig.

Då fick jag helt plötsligt ett svar där han typ skrev att han visst det var intresserad av mig men att han hade sååå mycket att göra just nu.

Men jag köpte inte det så jag sket i att svara.
    Men varför gör man så? Varför inte bara säga som det är, det stör mig att jag inte kommer få veta vad som gick fel.

• Anonym (Ny)

Åh vad ni är kloka =).
    Vad glad jag är att jag hittat hit haha. 

• Anonym (Ny)

Honsomvet: jag stötte på en liknande idiot för ett tag sedan, vi hade aldrig pratat innan och helt plötsligt får jag ett mail där han skriver att jag verkar vara helt jävla dum i huvudet och borde be honom om ursäkt då han slösat av sin tid till att lösa min värdelösa presentation :S. Jag fattade först inte om han skojade eller inte, men det visade sig att det gjorde han inte.

• Anonym (Ny)

Åh vad arg jag är, vilka idioter det finns.
    Har pratat med en helt underbar kille i någon vecka nu, jag gillade verkligen honom.
    Så igår tog jag mod till mig och bjöd ut honom och gissa vad, idag är jag blockerad från hans msn och han har tagit bort sig från dejtingsidan.
    Vad hände med att säga ett enkelt nej tack.? 

• Anonym (Ny)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 18:58:34 följande:
    mm sånt är riktigt dåligt .
    med mig är det tvärtom . ingen som bjuder ut mig inte . hahaha
    Ja men jag förstår verkligen inte vad man får ut av att luras så, för jag antar att han lurats hela tiden.
    Men varför? 
  • Anonym (Ny)
    Pappa med 3 skrev 2011-10-16 19:31:42 följande:
    Kan har varit en stunds uppmärksamhet från vardagens tristess...
    Trist för mig som verkligen tyckte han verkade vettig.
    Jag undrar om det finns något dolt budskap i min profil för hitintills har det bara varit psychon som hört av sig *suck*. 
  • Anonym (Ny)
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 19:31:26 följande:
    Han har nog inte tagit bort sig från dejtingsidan utan snarare blockerat dig.
    Men jag håller med. Bättre att säga Nej tack...

Men hur kändes det när ni sågs?
    Det står att han pausat sitt medlemskap så jag tror inte bara det är jag som är blockerad =(
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)