• uniMog

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Gud jag hade nästan glömt hur hemskt (och roligt) det var och så fastnade jag i denna tråden...

• uniMog
    HäxanSurtant skrev 2011-07-25 10:02:16 följande:
    Ja dom är inte kloka försökte hänga med, men det är stört omöjligt
    Yeah right
    Forgive me, shiny special one. I beg of you to rip out my inadequate tongue.
  • uniMog
    ulfsas skrev 2011-07-25 10:31:51 följande:
    Vissa klarar sig med lite sömn eller så tar de sovmorgon på semestern......välförtjäntKaffe

Godmorgon.

Det jag har att klaga på är ett par kvinnor som jag träffat, den ena bara på nätet och den andra träffade jag på nätet men vi gick på dejt IRL.
    Det visade sig att dessa damer inte passade just mig så som det ofta är....jag förklarade när de ville träffas/träffas igen att de inte var de som jag sökte. Tycker att det är mycket pinsamt att behöva säga så till någon (som vill träffa mig) men jag tycker att det är bäst att lämna ett 100% klart besked. De förtjänar ju någon som vill ha bara dem och jag vill ha detsamma.
    Jag menar att jag sa detta på ett så vänligt sätt som jag kunde....problemet vara att hon på nätet skrev otrevligheter om hur ''bedrövlig'' jag var och dejten blev skitsur.
    Undrar hur de hade tänkt sig min reaktion om jag sa ''Oj, blev du arg ja då får vi väl gifta oss istället ;)  ''

Vad tycker ni? 
    Beror på hur du sa det. Ibland är faktiskt inte "jag var ju bara ärlig"-grejen så kul.
  • uniMog

jag tycker balou ska lägga upp en riktig bild jag.

• uniMog
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 15:38:06 följande:
    Du får fråga Bye Baby i övermorgon om jag såg anständig ut istället *L*
    godtas icke. Riktig bild.
  • uniMog

Jag vet inte om jag kommer våga mig ut igen efter att ha läst era skräckhistorier... Påminn mig berätta (imorgon) om killen som försökte dejta både mig och min kompis samtidigt

• uniMog

Häxan, om jag glömmer får du smiska mig lydig helt enkelt ;)

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)