Inlägg från: Anonym (Mr Slim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mr Slim)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Var upplagd på Glada Pannkakan ett tag...

Fick kontakt med en trevlig tjej som jag tror hade kunnat vara intressant. Nu valde jag att försöka med mitt ex (och mamman till mitt barn) istället så jag lade ned det där..

Men så hemskt tycker jag inte att det var. Man får ta det för vad det är..   

• Anonym (Mr Slim)

Bitska farliga kvinnor? ZzzZZZzzz dags att växa upp... Flört

Det är bara psykfall i slutändan ändå... det är de stabila kärleksfulla 'bullbakarna' (med det menar jag inte just hemmafruar)  som är något att ha i längden..

Men vill man bara ligga så duger ju psykfallen oxå.. 

• Anonym (Mr Slim)
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 19:37:54 följande:
    Känns som det är mkt andrahands-sortering på dejtingsidorna. Lite den känslan jag fått.

Hmm, håller inte riktigt med, men min erfarenhet är väldigt begränsad. Jag kanske fortfarande är naiv och oförstörd när det kommer till nätdejting..

Stötte på ett 'delikat' problem. Har på FB växlat en del ord med en 'vän till en vän' på FB. Hon hade lite roliga/intressanta kommentarer om sin livssyn (bla feminism) på sin sida och det ledde till en konversation som iaf ledde till att man gärna ville lära känna henne mer.
    Hittade henne nyss på HP där hon söker förhållande.. Vet inte hur jag skall lägga upp det...   
  • Anonym (Mr Slim)
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 22:40:23 följande:
    Skicka en flirt... inte svårare än så ;)

Nej så klart. Grejen är att den gemensamma vännen på FB, som jag verkligen inte vill förlora av helt andra orsaker, är lite petig med det här med att 'dejta' genom henne... Tja, svårt att förklara...känsligt läge iaf. Tror jag försöker avancera via FB där vi iaf till och från har haft mkt meningsutbyte..

Tack ändå! Som sagt, helt ny på nätdejting så jag känner mig fram lite.. 
  • Anonym (Mr Slim)
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 22:40:23 följande:
    Skicka en flirt... inte svårare än så ;)

BTW, ny på HP och det står alltid en massa om att man skall respektera folks önskade åldersspann och så (med ngt underliggande hot om avstängning). Jag ligger ett par tre år över hennes 'önskeålder', även om jag alltid gissas som ca 5 år under min ålder och knappast heller upplevs som 'min ålder'. Vill ju inte hamna i blåsväder på sajten, och har inte fått koll på vad de menar med det där med avstängning. 
  • Anonym (Mr Slim)
    Glädje58 skrev 2011-10-17 19:30:13 följande:
    Den här vetenskapliga rapporten bygger på vad min vän har berättat för mig under 2011  Skrattande
    En del av dem har jag själv fått höra i telefon eller fått uppläst från mejl/inbox. Skrämmande...

Jag tillhör den stackars gruppen som söker ett seriöst förhållande men kan tänka mig att ligga med en del under tiden.  Resultat än så länge,    Seriösa - 0   Ligga - 0

Men jag har kanske någon speciell på gång (väldigt speciell till och med) vi får se när hon vill träffa mig. Breven vi skriver till varandra är underbara...

Hur det är med kvinnor vet jag inte. 

Haha, Seriösa - 0 Ligga - 0 Skrattande

Kör själv på söka 'vänskap', mest pga att jag alltid 'sprungit på' de jag varit tillsammans med när jag inte letat.... Men visst vill man i längden träffa ngn för ett seriöst förhållande.  
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)