Inlägg från: Anonym (Dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dejting)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Själv fortsätter jag att dejta mannen som jag först träffade för 3 veckor sedan och som det klickade med så snabbt. Det är trevligt, fantastiskt bra sex men....jag är inte kär. Tvivlar på att jag kommer att bli det. Jag gillar honom, gillar hans egeskaper men han pratar lite för mycket om sig själv och andra och intresserar sig kanske inte så mycket för mitt liv som jag önskar. Bor gör han också lite för långt bort, 50 min med bil. Vi får väl se hur det blir då med andra ord.

• Anonym (Dejting)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-06 16:17:23 följande:
    Tack! Jag ska kolla upp ifall det finns motsvarande för android. Fast det får bli en annan dag för nu är det ut i singellivet igen, fast jag helst skulle vilja vara hemma, gömma mig i ett hörn och slicka mina sår...
    Jag tror att jag vet vad vissa kommer svara på det , men nej det kommer inte att hända Tungan ute
    Nu har min date åkt för att han ska på fest med gamla arbetskollegor. Jag är barnfri till söndag fm och vill hitta på nåt. Funderar på att höra av mig till han som försvann under två veckor och sen återupptog kontakten med mig. Vet dock inte om det är en så bra ide.

Ska du på date BBB? Det låter härligt! Fast du verkar inte vara så glad Förvånad

Ska jag ringa honom eller en tjejkompis som jag ej träffat på 1,5 år eftersom hon sa upp bekantskapen med mig och sina andra tjejpolare pga en svartsjuk man som hon nu kastat ut? Omröstning? Fast henne ska jag ändå träffa på onsdag.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-07 17:36:56 följande:
    Nu snart är det dags för sanningens minut....
    Just det! Du skulle ju träffa Mr McHot! Skrattande Var det inte så?
  • Anonym (Dejting)
    Glädje58 skrev 2011-08-07 19:52:13 följande:
    Undrar om det är likadant i sängen. Tyvärr älskling jag kommer bara en gång per år  Skrattande
    Skit i hur många gånger han kommer bara han gör så att man själv kommer . Tyst
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-07 22:09:07 följande:
    Tjena, jag gick ut med killen igår. Kom hem nu! Har haft så himla roligt! Det var en bra dejt =)
    Vi sprang på grannar o folk o hans kompisar och jag vet inte vad. Det var nog faktiskt precis vad jag behövde! En sån där toppenkväll helt enkelt.... Skrattande
    Varade dejten i ett dygn alltså? Härligt härligt!!! Vad kul!!! Kyss
  • Anonym (Dejting)

Jag hade å har fortfarande perfekt sex med min date. Vi hamnade i sängen på andra daten. Han är lite sexgalen upplever jag det som. Däremot så är jag inte det minsta kär. Misstänker att inte heller han är det. Så jag fortsätter mitt letande men tänker inte släppa honom heller.

• Anonym (Dejting)
    etanol skrev 2011-08-15 08:33:08 följande:
    Ja usch, borde kanske ha valt att ta en öl i stället, så kunde man ha grundat med en kopp sprit...eller två...mot nervositeten.
    Undrar om det är bra eller mindre bra att man blir nervös inför en date. ObestämdCool

Jag är så lugn inför en date som det bara går. Minns inte om jag nånsin varit nervös. Det har blivit nån slags rutin för mig även om jag ser fram emot varje date.

Idag var jag på en lunchdate med en kille från FB's datingklubb. Skittsnygg och trevlig, och hela baletten. Får se om han hör av sig. Han sa iaf att han skulle (tror jag). Själv ligger jag lågt men vill jättegärna träffa honom igen. Kan inte påstå att konversationen flöt på men det var absolut nice.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-15 23:47:10 följande:
    Så vi bytte msn-adresser. Började prata och jag gjorde som jag alltid gör i det läget - kollar in hans profil på msn. Se där Jag hittade 74 kvinnor varav de flesta väldigt lättklädda. Helt säkert var det inte kvinnor han hittat på MP i alla fall.
    Så "elak" som jag är frågade jag honom igen - nu på msn - vad han var ute efter. Samma svar. Han ville träffa En enda kvinna. han var aldrig ute efter sex enbart för det var inte hans grej. Så då frågade jag om han kunde förklara de där kvinnorna. Svaret var att han samlat på sig några efter flera års chattande. Jag sa att det kändes konstigt eftersom han addat 14 stycken bara den senaste månaden.
    Hur kollar man nåns profil på msn?

Har du hört nåt från MrT?
  • Anonym (Dejting)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 20:02:48 följande:
    Jag vet många, många, men utseendet brukar vara emot dem
    Haha! Eller snarare hur de sköter sig, eller både och kanske.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-22 19:10:38 följande:
    Ok surrkusar, delikat dilemma som jag behöver snabbt svar på:

Kontaktad av en kille som är några år äldre än mig, våra föräldrar umgicks när vi var små och jag har sett att han är ute på nätet och söker tjej. Snäll och go kille - men han är lätt förståndshandikappad.och han är inte min drömkille. Tror han tänker bjuda ut mig. VAD säger jag????? Hjälp nu!
    Säg att du valt att gå tillbaka till ditt ex. Borde funka.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 19:27:59 följande:
    Fast då kan man ju inte stanna kvar på sidan.
    Möjligtvis att man säger att man precis börjat träffa någon men inte vill dejta flera samtidigt. Men det finns en risk med att återkommer då. 
    Ja, säg så, att du är intresserad av en på sidan och hoppas att det kan bli nåt mellan er och är inte en sån som dejtar flera samtidigt.

Eller så har du inte kommit dig för att ta bort din profil. Strunt i vad han tycker!
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 19:38:46 följande:
    Bra variant.
    Så lätt att glömma. Tänk på alla som jagar något vid sidan av sitt egentliga förhållande. Dom måste ha "glömt" att de har en profil på en dejtingsajt liksom bara så där lite grann...
    Glömma är mänskligt, inte sant?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)