• Anonym

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 11:03:31 följande:
    Är han gift/sambo, må hända? Kanske han bara njuter av uppmärksamheten du ger honom och är nöjd med det och inte har några intentioner att träffa dig. Kanske är han rädd...
    Har säger sig bo med sitt ex, jag tror det är skitnsack, han vill bara ha uppmärksamheten. 

Nu är han sur och avslutade sitt senaste sms med: du får hasta vidare, för tänk om du inte kan träffa någon kille på en månad, skynda skynda.

Jag skickade bara ett hejdå tillbaka och raderade alls sms och hans nummer. Nu är det slut på min uppmärksamhet.  
  • Anonym

Skriv för all del inte "hej sexbomb ! det är farligt att vara så vacker...... BOOM
    du fick mitt huvud att explodera !
    hur är de med en dynamit som dig då
    lust rädda mig från att dö av uttråkning och snacka en stund"

• Anonym
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-21 18:20:57 följande:
    HjälP!!
    Seriöst!
    Jag hittade en nära släkting på en sida som han absolut inte borde sätta sina tassar. Med bild och allt, ingen tvekan om att det är han. Ska jag låtsas som ingenting eller fråga rätt ut vad fan han håller på med? Tror inte hans hustru blir så lycklig om hon får veta. Samtidigt vill jag inte kränka han integritet...
    Du ska konfrontera honom, men att berätta för hustrun är inte ditt ditt ansvar. 

Jag har varit med som samma situation. 

• Anonym

Hittade ett gammalt ex på en kontaktsida, vi var på en träff, och nu har han helt plötsligt kommit på att jag är kvinnan i hans liv, det är 17 år sen vi var tillsammans en sommar. 

Satsa eller låta bli? Det känns märkligt att han påstår sig känna så efter en träff, det är inte så att vi känner varandra längre, vi har skrivit lite och smsat, och så träffats en gång.  

• Anonym
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 18:42:27 följande:
    Det brukar ju finnas en anledning till att dom är just ex, men 17år kan ändra en person ganska dramatiskt. 
    Gå på någon mer dejt och känn efter, vad är det värsta som kan hända liksom 
    Minns inte exakt efter 17 år, men jag tror att det bara rann ut i sanden, man var ju inte direkt mogen för något stabilt när man var just 17 år. 
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 18:42:35 följande:
    Känns lite desperat trots att ni har en historia ihop.
    Visst gör det, precis min känsla. 

Det får väl bli nån dejt till, men är känslan fortfarande märklig, så låter jag det vara. 
  • Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-27 22:57:39 följande:
    Jaha, bortgjord. Surrat på alldeles för l'nge med en supertrevlig kille på HP. Och när vi väl bytte msn så är han dunder - superful... Vad säger/gör jag? Han verkar go och riktigt intresserad av mig, men för mig går han tyvärr bort.

Hjälp!
    Lär dig att känna killen som person och undvik att vara så ytlig så du endast går efter det yttre det felet många gör är att de har helt orealistiska krav på sina kommande partner både gällande utseende och andra saker vilket gör att de förr eller senare blir bittra över att aldrig träffa någon, de saknar dock helt självinsikt och kan / vill ej förstå att största skälet till att de ej träffar någon är helt och hållet deras eget.
  • Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-28 11:08:05 följande:
    Jag tror jag är ganska lite ytlig. Jag försöker se varje individ för den de är. Men en person som absolut inte attraherar mig är väl inte bra heller? Åtminstone initialt har utseendet betydelse. Sen blir det annat. Men i min värld är han inte attraktiv, hur gärna jag än skulle vilja att han var det.
    Då är du rak och ärlig mot honom och säger som det är dvs att du ej är intresserad istället för att ge falska förhoppningar och vaga löften som du aldrig kommer uppfylla. Det är bättre att vara rak och ärlig direkt, har du kurage nog så kan du säga att du är ytlig och därför ej anser honom lämplig pga hans utseende.
  • Anonym
    etanol skrev 2011-08-28 11:04:17 följande:
    Är du singel?
    vad spelar det för roll?
  • Anonym
    Mamsis skrev 2011-10-14 09:17:13 följande:
    Njaoej.. Vi träffades via en sida med erotisk inriktning för 8 år sen, blev vänner, ja bara vänner men vi har alltid gillat varandra och haft en viss dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt förut. Vi har alltid ringt varandra och 'gråtit ut' och stöttat varandra och nu när han blev singel gjorde jag det igen så klart och då insåg vi att vi är korkade som fan, det ska ju vara han och jag Så nu är det så.

Så ja, vi träffades via nätet men det var ju inte så vi 'hittade' varandra ändå..  Kan rekommendera att bli ihop med er bästa vän Han vet allt skit om mig och mina innersta vidrigheter och jag vet hans.
    Erotisk inriktning? Hm, det låter spännande .... berätta mer om du vill
    Sån kanske man kan anmäla sig till... är lite sugen på sexuella äventyr.
  • Anonym

Hur tänker de män som uppger att de är 20 år yngre! Har träffat på en som uppgav sig vara 47 och jag råkar känna honom. Han är i  själva verket 68. Kvinnorna måste vara lite ställda om det går så långt att de bestämmer en träff.

• Anonym
    Mamsis skrev 2011-10-16 14:25:24 följande:
    Du är man? Lycka till isf, på den sidan brukar det vara ca 70 000 män reggade mot 12 000 kvinnor varav hälften av kvinnorna är en del i ett par som söker en kvinna till, hälften av de som är kvar söker ingenting, av de 3000 som blir kvar är antingen en fejkad profil, dvs män som vill se tjejbilder och hoppas på bättre tur som 'kvinnor' eller så är det lesbiska kvinnor som så klart bara söker andra kvinnor.
    MÖJLIGEN finns det en och annan äkta kvinna som söker sitt livs kärlek och kanske 2 som söker sexuella äventyr...

Störst chans att faktiskt få träffa någon har den man som hänger på klottret och är social, trvlig och INTE snackar sex. Eller en skitsnygg hunk som inte har något emot att ligga med 'verm som helst som ser ut som vad som helst'.Låter jag negativ? Jeps, vill bara förvarna så du inte blir som 95% av männen på såna sidor som bittert kallar kvinnor som säger nej tack för horor.     
    Nopp, jag e kvinna
  • Anonym
    Mamsis skrev 2011-10-16 14:30:55 följande:
    Hahahaha så kan du regga dig, skriva vad du söker och få 500 svar på 5 min Mer eller mindre lockande då hahaha. Inboxa så kan jag ge dig länkar dit, man får inte länka till såna sidor här
    Ibland undrar jag om det är nåt fel på mig som vill det. Verkar vara helt förbjudet/onormalt att vilja detta om man är tjej ju...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)