Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

@HH, din presentation är bra och din bild är gullig. Jag antar att du inte är inne så där överdrivet ofta på HP. De verkar kolla mest om man är online, annars verkar det vara ngn sådan där oskriven regel att man är upptagen eller något.

Kolla matchfunktionen under sök-knappen och se vad det finns för några där. De som du har besökt besöker oftast dig.
    Jag mailade precis en kille som hade besökt min sida ett par gånger utan att skriva något.

• Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-30 01:31:08 följande:
    Häxan och vårtan, sveriges nya parodi på Stefan Och Klister eller vad han nu hette Drömmer
    Tänkte mer på ngt istil med "Torsk på Tallin" scenen där Jan Banan och Slobban pratar om hur de går på andrahandssorteringen

">

• Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-30 02:08:31 följande:
    hahha nu måste jag kolla på den filmen nån dag, var länge sen
    Det bästa är att ngn ringde mig när den gick på tv och sa "har du sett den där hemska dokumentären om ensamma män som åker till Tallin för att hitta kvinnor" Gissa om jag bröt ihop av garv...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Desillusionerad) skrev 2011-07-30 02:19:19 följande:
    Torsk på Tallin är ju bara så bra. Speciellt scenen där Roland letar efter Eda och hittar henne i sängen inne på Jan Banan och Slobbans  rum. Skrattande
    Den tycker jag är sorgligast i hela filmen. Gillar däremot "intervjun" med den evige studenten (mr kuk) och skitgubbens scener
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-30 02:48:37 följande:
    God nattens på er!
    Tidig kväll ikväll?
    Go'natt! Dröm sött!
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-30 03:01:08 följande:
    Tack
    Finns risk för att min mamma dräller in här vid 08 snåret och även en risk för att hon inte dyker in alls, men hon ville ha lite tid med Freja när de ändå var i krokarna, så jag hoppas hon får till det. För Freja målade en sommar teckning till både mormor och morfar innan hon lade sig.
    Åh, vad gulligt! Annars får mormor och morfar det en anna gång.
    Ibland kan jag överfallas av "nahh vad gulligt-känslor" när jag ser på min son, som nu är grov och en stor karl egentligen... Men jag kommer fortfarande ihåg gulliga saker han sa och gjorde i tre-års åldern. Antar att det aldrig bättrar sig.
    På något sätt är jag glad att jag gjorde allt bakvänt. Nu är barnet stort och är ganska självförsörjande. Jag har pengar och kan göra vad jag vill. Jag behöver inte anlita barnvakt om jag ska ut. Livet skulle kunna vara ganska okomplicerat...
  • Bye baby Bunting

Det finns ganska många solskenshistorier, men det finns även rätt många som råkat ut för rena terrortyper.

Tittade lite runt på foton från ett ställe som är kännt för sitt fängelse. Det var en hel del män som verkade ha tagit fotona på samma ställe. Liknande bakgrund, torftig inredning, etc. Nu har jag ingen aning om man ens har tillgång till dejtingsiter om man sitter inne och det finns rätt många galenpannor ute i det fria också.

Nu till frågan: Hur mycket kollar ni upp era dejter?

Jag har faktiskt inte gjort det innan, har tyckt att det räckt med att träffas på något offentligt ställe.

• Bye baby Bunting
    Mamsis skrev 2011-07-30 09:01:08 följande:
    *S* Jag kan dejta den du hade dejtat
    Ernst Hugo skrev 2011-07-29 21:43:33 följande:
    Skriv: "Gillar män och allt som hör till men är ointresserad av en sex-dejt"

Måste vara tydligt för att gå fram! *L* 
    Haha, jag hade inte tvekat en sekund i fall gubbhelvetet (hans fabulösa nick) hade frågat om vi skulle ut på dejt.
    Tyvärr har han ändrat sin pres till en torr lista. Han har definitivt den sortens humor som jag gillar.
  • Bye baby Bunting
    Mamsis skrev 2011-07-30 11:46:34 följande:
    Hahaha ska in och kika då, humor är bra! DU kan väl fråga om dejt?
    Åt dig? Nehe du, det får du göra själv
    Lite långt för mig att åka för en dejt...
  • Bye baby Bunting

Ja, ni Stockholmare har det bra
    Hittade en presentation som jag tyckte var bra. Han har ju en liten fördel av sitt yrke, en inom marknadsföring borde ju kunna sälja sig själv Den var inte för mycket och inte hysteriskt uppmärksamhetstörstande, utan bara sympatisk:

"Jag söker Dig som är klar med igår , lever idag men är redo förframtiden.

Alldeles för sällan... blir jag överraskad, läser jag i timmar, dyker jag i varma vatten, sover jag bort en dag, delar jag med mig av mina läppar, skriver jag ner mina vardagliga äventyr, gör jag saker som jag inte borde.

Om du precis som jag ser möjligheter före problem, vaknar optimistisk och vill mycket, men samtidigt förstår att uppskatta det du har. Läs vidare!

Jag vet vad jag söker, men jag har inte panik att nå dit. Jag saknar dig, som vet vad du vill ha ut av livet. Varför leva "halvhjärtat"? Jag bjuder gärna på mig själv och hoppas att du vill låta mig visa dig hur kul vi kan ha, tillsammans!

Jag är ung i sinnet och tycker det mesta är kul och intressant. Min filosofi är att livet är vad du gör det till. Jag jobbar inom marknadsföring och jobbet är viktigt för mig, men det är inte viktigast. Jag älskar livet i nuet som bor hos mig på heltid, så det är viktigt att Du tycker om närvaro. Empati och generositet är viktiga egenskaper.

Balans i kropp och själ är viktigt för mig. Kanske nåt jag kan tillföra i ditt liv? Det är aldrig långt till ett skratt. Självdistans och humor är viktigt!

En bra dag kan vara en dag utomhus i naturen med eller utan sport, hemma i solen i trädgården där vi avslutar dagen med grillning i goda vänners lag eller varför inte på tu man hand i innerlighet!. En dag som mina vänner och partner uppskattar är alltid en bra dag. Jag reser gärna, sol och bad gör gott i själen. Vill du veta mer? Jag vill veta mer om om dig...

Ps/Om du ska trivas i mitt sällskap bör du vara trygg och inte ta dig själv på för stort allvar, skratta, uppskatta att jag tar plats och att min omtanke inte har en botten.

OBS/Om du vet med dig att du behöver stöd eller vård via pzyket...gå vidare, TACK."

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)