Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Så bryr sig ju tjejer ganska lite om sånt . Sitter man med en gitarr i knät då j-r får man ragg på nätet. Alla verkar vilja ha en gratis trubadur... (jag kan inte spela) men hade en bild en gång med en gitarr i bakgrunden....
Men ni tjejer gör ju misstaget och tror vi vill se 7 st photoshoppade modelbilder tagna mot en spegel.
När en vanlig mobilbild ur vardagen är grejen..

Men däremot vilka saker han äger... nä, det intresserar mig inte särskilt mkt. Är inte särskilt mkt för saker överhuvudtaget. Skönt att höra att inte dom där "modellbilderna" intresserar, för sånt har jag ingen lust att skicka. FAST jag har några sådana. Men dom är ju inte "jag" liksom.

Kom väl ca.4 mess efter att jag sagt nej tack, där han försökte övertala mig på alla möjliga vis(vi behövde ju inte göra nått så, kunde bara ta en kaffe, plötsligt var det tydligen okej.. han försökte ringa med.... usch..)  (tur man har ett nummer till "bara sånt"; kontaktkort och ett annat för privata saker)... men sambo var han iaf inte, inte enligt
   Kom väl ca.4 mess efter att jag sagt nej tack, där han försökte övertala mig på alla möjliga vis(vi behövde ju inte göra nått så, kunde bara ta en kaffe, plötsligt var det tydligen okej.. han försökte ringa med.... usch..)  (tur man har ett nummer till "bara sånt"; kontaktkort och ett annat för privata saker)... men sambo var han iaf inte, inte enligt