Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Alltså jag förstår varför män spammar. Har man skrivit 100 brev till tjejer, alla olika, trevliga, lagom långa o.s.v
Så är ju bevikelsen ganska stor när 97-98 st av dem förblir obesvarade. MAn får en kik på sin sida, inget mer.
Så ful är jag inte, att jag inte är värd mer! Så vad gör killen? jo efter sådär 50 brev så låter ju allt samma ändå.
Han copy/pastar.
Vad jag menar är att det är jävligt svårt att skriva nått perfekt när man tar kontakt med nån man är intreserad av .
Är man i en bar är det ju mycke lättare egentligen , fast ändå samma. Med skillnaden att nickar man och ler och säger hej^^. Får man ett hej tillbaks. Jag tycker ni har nått att lära er där tjejer. för tänk hur många drömkillar som har skrivit till er som ni inte svarat.
Vad är det som behövs? jo ni pratar om att ge det mer än en dejt . Ni kanske skulle svara lite mer...
Så nu är det eran tur. Vad gör vi killar för fel ? (vi seriösa)
Ett tips alltså: skriv ngt konkret utifrån vad tjejen har skrivit i sin presentation. Fråga ALDRIG efter fler bilder eller efter utseenderelaterade saker. Gå bara på det skrivna ordet, samt avsluta alltid ett mail med en fråga, så att det finns ngt att svara på.
Jag har flera som jag bara skriver lite om dagens läge till samt sticker in ngn fråga. Det räcker bra, tycker jag, Jag känner ganska fort om en kille är intressant eller inte genom VAD han skriver.