Päronskrutt skrev 2011-07-18 01:08:33 följande:
Jag har en killkompis som är aktiv på HP och han tar väldigt illa vid sig när tjejjrna inte svarar på hans mail och flirtande. Har försökt förklara hur vissa killar uppför sig och att det tyvärr oxå gör att man som tjej "dissar" även bra killar av bara farten.
Det är ju inte er personligen(eller oss- detta gäller ju tjejjer oxå) det handlar om för när man blir "dissad" så är det ju av en person som inte lärt känna en ordentligt och då mpste man försöka att inte ta åt sig.
Precis. Det var lite svårt att undvika det i början. Man kände det som att man bjöd upp till dans men blev synad uppifrån och ner så fick en fnysning till svar. Jag vet inte men jag tror inte att de skulle göra så öga mot öga. Kanske är det anonymiteten som gör folk sådana. Samtidigt är det lite "roligt" många av dem man såg aktiva för ett halvår,ett år sedan är forfarande på jakt. Då skulle man ju tro att man ändrar lite på något när man inte får napp, men nope. Lika arroganta idag som för ett halvår sedan :)
Jag märker ändå en klar skillnad idag mot innan, mest beroende på min profiltext tror jag. Kort och enkel. Inga långa kravspecar på hur hon ska vara och ingen lång beskrivning av mig och mitt liv.