Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har varit på en urtråkig dejt som inte var någon dejt egentligen. Nu har jag gjort något jag aldrig gjort förut. Jag har satt mig på en pub själv och tagit en öl. Min buss går om 40 minuter

• Bye baby Bunting

Hilfe! Nu har en aspackad gubbe slagit sig ned vid mitt bord!

• Bye baby Bunting

Gick glatt förbi en snubbe som såg trevlig ut gav honom faktiskt en flirtblink inser när jag gått förbi att det var en gammal polare. Förbannar min dåliga ansiktsigenkännins förmåga

• Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-05 23:23:30 följande:
    Va aldrig, Det som är så gott, bara titta på folket och spinna liv och egenskaper åt som i sitt huvud
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-05 22:52:51 följande:
    Hilfe! Nu har en aspackad gubbe slagit sig ned vid mitt bord!
    Sparka honom från stolen!

Om du nu inte bjöd in honom då får du ju skylla dig själv

Jag hade sparkat bort honom!
    Han sluddrade något och jag sa bara öh vä och tittade upp från min telefon och så satte han sig där. Tror att jag kunde sagt vad som helst jag satte mig i baren och sedan var det dags att gå till bussen "dejten" hade jag hänvisat till en av snabbmatskejorna. Det låter som om jag är oerhört kräsen, men jag vill helst att de ska kunna prata, se lite normala ut och kunna föra sig någorlunda i sociala sammanhang.
    Jaha, det blir jag och katterna...
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-06 00:42:16 följande:
    Hahhaha förlåt, men kunde inte snubben inte prata
    Han var fullast på stället redan vid 22-tiden och nej, han kunde inte prata. Han sluddrade bara något ohörbart.
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-08-06 10:35:15 följande:
    Du låter lite desillusionerad Drömmer
    Bitter? Jag? Inte då *visslar en trudelutt*
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-08-06 11:43:53 följande:
    Ingen rebound-snubbe på lut heller?
    Inte en endaste faktiskt Gråter
  • Bye baby Bunting

det var någon som pratade om en singel app kommer inte ihåg vem, men som fungerade genom att säga till ifall det var någon i närheten som också hade samma app. Vad hette den och finns den för android?

• Bye baby Bunting
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-06 16:13:03 följande:
    Speedflirt heter den. Ange koden Metro och då får du två veckor gratis. Nu chattar jag med några stycken. Men det går såååååååååååååå långsamt. Man ser inte att det har kommit ett meddelande och sen tar det evigheter innan man får nåt svar. Lite kul dock ändå.
    Vet ej om det finns för android dock.
    Tack! Jag ska kolla upp ifall det finns motsvarande för android. Fast det får bli en annan dag för nu är det ut i singellivet igen, fast jag helst skulle vilja vara hemma, gömma mig i ett hörn och slicka mina sår...
    Jag tror att jag vet vad vissa kommer svara på det , men nej det kommer inte att hända Tungan ute
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)