Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Anonym skrev 2011-07-13 15:54:27 följande:
Men till sex... tja, en kåt kille brukar väl int e bry sig SÅ mkt om utseende, om det bara klaffar någorlunda. Men för en relation, ja då måste mkt känns rätt.. då fungerar det inte att bara stänga av lite å "få det överstökat" liksom.. Äh. Nu blev det bara mer flummigt ju!  
 Fy... är så sugen på att träffa nån, bara som kk i värsta fall. Men kan bli så ledsen ibland.. över att jag tydligen är "left over" i och med barn och allt. Men jobbar på att bli lite kallare, lite mer som killar ofta är, och ta vad jag kan få. Sex alltså... fast även där ska det ju KLAFFA dessvärre, nog för att jag ska kunna bli kåt på människan. Hittade en, det var så lovande, men sen började han smsa terra nästan; gjorde klart att jag ville vara ifred och efter det kom flera sms till. När jag gjorde klart att han fick tagga ner fick jag tre sms till... å så dog min lust där å då. Suck.
GE MIG EN KARL kan jag känna vissa dagar. Men dessvärre har man ju blivit mer kräsen mer åren... När jag var yngre så hade jag faktiskt lägre krav; bara han var någorlunda å ville ha mig typ, så var det okej. Fattar inte hur låg självkänsla jag hade då... Nu måste jag ju också tända på och gilla killen. Annars kan det lika gärna vara... fast får väl se.. kanske blir så desperat till slut att jag gör nått dumt..