• ulfsas

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

etanol skrev 2011-09-07 13:19:03 följande:
    Sorry, ska orka läsa den, promise

Undra om jag har tänkt på att sätta ut åldern på min profil, gick med 2006 när jag nyss fått mitt andra barn? Måste kolla det med det samma.

Jag vet inte var gränsen går, den är säkert olika för alla, men på en dejtingsida får man ju ha önskemål och att sikta utanför den kanske är att göra sig själv en otjänst bara. Flört
    Nej, du missade det....har kollat Oskyldig

Har egentligen inga aspirationer att ju yngre ju bättre i kvinnoväg. Är inte ute efter en trofé att visa upp. Hon skall väl vara vacker i mina ögon och sedan bra på alla vis. Inga små krav......men varför bara nöja sig med ''nån'' bara för att ha.
    Som en skild Göteborgskompis som träffat en tjej på jobbet och hon är tydligen dödskär i honom men han har henne som ett tidsfördriv efter sin skilsmässa. Kul att ha en tjej att ''sätta på'' efter behag......han har dock efter min åsikt missat att berätta om sina (bristande) känslor för henne och det gör det orättvist och sårande. Varför riskera att göra någon som gillar en riktigt illa......så tycker jag.
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-09-07 13:29:33 följande:
    Så, nu är jag uppdaterad.
    Ursäkta min miss tidigare....jag är bara 27+++++ år Solig mentalt iaf.
  • ulfsas

Själv så bor jag i Sundbyberg och tar mig då och då en tur till Grand Garbo, rätt nära och hyfsat på lördagar. Vill man ha mer så finns ju allt i Stockholm men Golden Hits och Le Bon Palais är bra eller mitt nya fredagshak då jag kommer in före kön och slipper att betala inträdet på Café Opera. Kul det med som omväxling.

• ulfsas
    etanol skrev 2011-09-07 14:09:05 följande:
    Jag är så "ny" på krogeriandet och här i stan (Västerås) verkar det som att alla ställen vänder sig till dom som är hälften så gamla. Kan tänka mig att utbudet är bra mycket bättre i dina trakter.

Man får väl komma ihåg att ta ur löständerna innan man ger sig ut på dansgolvet bara så löser det sig nog...
    Jag har småövat i ca ett år nu...trodde det var ett kapitel som var över men så ville ödet (Xet) annat.....

Ja, själv så har jag kopplat in växelström i handtagen på min rullator så det ser ut som om man dansar techno....och om man svimmar av och om man tappar sansen så betalar socialen ambulansen...mera brännvin Skål
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-09-07 14:30:27 följande:
    Ja, olika falla ödets lotter. Trodde inte det här för ett halvår sen heller, men här är man nu.

Haha, det kan jag nästan se framför mig
    Då ligger jag väl ca ett halvår före dig i ''spåret''......Har mina bakslag men då jag tänker på Xets totala empatilöshet så blir jag lite arg och det känns bättre.
    Att bara dra och lämna mig med allt för en ny, jag inte ger det många pluspoäng.

Hon kunde ha skött det hela på ett mycket bättre sätt med samma resultat. Ingen kan eller skall tvingas att vara kvar om det inte känns bra. Mycket av den oundvikliga framtida kontakten beror ju på hur avslutet gjordes. Otrohet, lögner o mer lögner hjälper inte. Fegt är det. Ett gott råd är att avsluta sin gamla relation innan man påbörjar ett nytt förhållande. Det ger iaf lite respekt.
    T.o.m hennes föräldrar har sett hur illa hon uppträtt både mot mig men även mot dem!

Som tur är så är min situation rätt bra nu och det känns som om jag nu är redo för att träffa en ny, helt ny kvinna och slippa att ha med Xet att göra mer än minimum som krävs för barnen i framtiden.

Hoppas att jag inom en snar framtid inte ens orkar att bry mig ett dyft om vad hon tar sig för, så länge det inte skadar barnen.....har hört en del om festande ihop med den nye på hennes barnvecka. Inte bra alls. Verkligen inte bra info från barnen...får se hur det går.
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-07 17:41:29 följande:
    Men ulfsas - jag vågar inte till Garbo...det känns som alla är så unga där. Och golden i stan är ju vätrre än en finlandsbåt . de enda som raggar på en där är gifta män med små barn..uuurk
    Ursäkta att jag uttryckte mig lite oklart. Grand Garbo är en våning upp och där är det en yngre publik och 1-2 dansgolv med modern dansmusik. Gretas är i markplan och där spelas lite DJ rock vid baren och de har också ett liveband några timmar under kvällen. Längst in finns det också en schlagerbar med dans. På Gretas är åldern högre men ändå blandad. Inomhus så finns det en trappa som gör att man kan gå upp på diskot om man vill.

Har själv aldrig blivit uppraggad av någon gift man på Golden.....tror inte jag är deras typ riktigtSkrattande 

Hur gammal är du då? Har du varit på LBP? Gamla Aladdin alltså. Inträde min 27 år och blandade åldrar. 2 dansgolv, ett med modern dansmusik och en schlagerbar med dans.
  • ulfsas
    Anonym (mm) skrev 2011-09-13 09:07:33 följande:
    Jag är också i det där dejtingträsket. Var medlem på Mötesplatsen i December förra året men tröttnade och så blev jag medlem nu igen för någon dag sen och det är FORTFARANDE exakt SAMMA utbud på killar där som innan. Otroligt tråkigt.

Jag fattar heller inte varför folk pratar så hjärtligt om happy pancake, tycker allting är så oseriöst där, plus att det inte är nån som skriver till en :( O så himla oattraktiv är jag faktiskt inte..

GEEER UUUUUPP!
    Är HP oseriös?
    Har en profil där och jag tycker att det dräller in en liten rännil av kvinnor som hör av sig. Tyvärr har ingen varit rätt så jag är kvar. Har inte upptäckt något oseriöst bara.
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-13 15:30:51 följande:
    på HP får man vara lite aktiv själv.

jag väntar inte, jag tar tag i saken själv ;)
    Gillar kvinnor som tar tag i saken själv.....Solig
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-15 15:14:08 följande:
    jaså? du verkar ju inte göra nåt åt den saken...
    haha ;)
    Fattar noll som vanligt.....Gråter
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-18 22:36:24 följande:
    ulsas  - vad är det du inte fattar?
    Bara vad du menar att jag skulle göra?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)