• Glädje58

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Dejting) skrev 2011-07-24 02:00:42 följande:

...Ska man liksom följa hjärtat eller hjärnan? Det sistnämnda antar jag, då jag vill ha något seriöst.

Det behöver inte vara mer seriöst bara för att du väntar lite grann. Det kan vara skönt att bara följa magkänslan.

Grejen är väl om det visar sig att han bara är ute efter sex, då kanske du inte känner det var så lyckat att ge sig hän så snart.
  • Glädje58

Är man seriös kan det väl inte vara så svårt att vänta fyra fem sju gånger innan man har sex (det blev många siffror här :)

• Glädje58
    Anonym (sa) skrev 2011-07-25 16:52:20 följande:
        jaaaa duuu.... vet inte VARFÖR jag inte kände för att svara... (visserligen är det väl säkerligen bitande ironi... men ändå.. näää...)
    Varför inte föreslå att även du flyttar in till hans morsa Skrattande
  • Glädje58
    Baginbox skrev 2011-07-25 16:54:22 följande:
    Måste vara nytt rekord i... ja jag vetefaen i vad men rekord måste det vara. Vilket kap!
    Ärlighet och uppriktighet, vilket jag uppskattar. Tyvärr var innehållet inget att ha, men väldigt roligt i alla fall.
  • Glädje58

Säg att du håller på att bygga en av figurerna i Transformers 3. Eller ja, du har inte byggt den själv, för det är du för lat för. Du la till femtio kronor för att få den färdigbyggda modellen. Femtio kronor som du fick när du pantade alla burkarna som låg i sägen och skräpade. Det blir ju så när man inte orkar gå upp. Ställ gärna krav på att han har en stor säng så ni får plats att leva där. Varför gå upp när man ändå ska gå och lägga sig senare på kvällen.

• Glädje58
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-25 17:17:06 följande:
    Ha ha, det var bra

Nä, jag tror ju faktiskt bara att han är en underbar kille som har gigantiskt mycket humor. Jag blundar för tanken att han är verklig. Vore ju för bedrövligt...
    Nå, ska du kontakta honom...
  • Glädje58
    HäxanSurtant skrev 2011-07-27 15:41:38 följande:
    Allergiker är här bara till besvär..
    Så de är bra att tåla päls om man är här.

La till denna med, ingen ide att dejta en pälsalletgiker liksom, för djuren lär bli kvar ett tag

Bara de inte tror att du är extrem hårig Skrattande
  • Glädje58
    Mamsis skrev 2011-08-01 11:20:45 följande:
    Om du är ute efter en kk eller liknade kan du klicka vidare för det är inte jag.
    Singelmamma, 2 döttrar födda -96 och -99.
    Jobbar som resesamordnare och jag trivs mycket bra med det.

Vad söker jag då? En man att älska helt enkelt = ) Och jag är lång, 178 cm och vill att du är längre än jag, minst 180, helst längre.

Förutom mina barn så gillar jag att umgås med vänner,  inredning, mest att läsa om men även att greja lite hemma, men mest småprojekt, att läsa över huvudtaget, film, att lära mig nya saker..  Bla, gillar mycket mer, men är inte den sportiga typen som klättrar i berg och sånt även om jag gillar att träna : )

Ha en underbar dag, oavsett varför du hamnade på min sida.
    Jag säger samma sak som HenrikB.

Berätta lite mer om dina småprojekt, Vad du helst läser för böcker, vilka filmer du gillar. Vad skulle du vilja lära dig för något. Vad tränar du för något.
  • Glädje58
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 11:13:41 följande:
    Glädje58, jag har kontantkortstelefon för att kunna slippa knäppisar på min vanliga telefon. *tipsar*
    Jag har förstått att det är en bra lösning, så detta kommer jag att använda mig av. Tack för tipset Glad
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)