• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Glädje58 skrev 2011-09-07 20:58:46 följande:
    Ha ha, det där kan man tolka på olika sätt, beroende på vilken restaurang man jobbar på Skrattande
    *skratt* så är det!
  • etanol
    Lelle the grey skrev 2011-09-07 21:45:00 följande:
    Lille Pelle skulle gå å köpa sig en porrtidning. När han kom in till tanten i kiosken så sa Pelle:
    - Jag ska ha en pojtidning.
    Han kunde inte prata riktigt rent, nämligen. Tanten i kiosken tog fram Kalle Anka som hon trodde att lille Pelle ville ha. Lille Pelle ruskade på huvudet, varpå hon fortsatte med Fantomen, Tarzan och alla möjliga tidningar som en liten pojke skulle vilja ha. Pelle blev förbannad och skrek:
    - JÄLASÄRRING!
    Å så sprang Pelle hem. När han kom hem så såg hans mamma att det var något fel på lille Pelle, han som alltid brukade vara så glad och trevlig. Så hon frågade vad det var för fel.
    - JÄLASÄRRINGEN i kiosken tror att man kan junka till Kalle Anka!
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-09-07 22:08:50 följande:
    Eftersom nätdejting inte är kul, så får jag bjuda på nåt annat...
    Det blev lite mycket...*gnuggar ögonen*..lite mycket att skratta åt...
  • etanol
    kristinah skrev 2011-09-07 23:48:14 följande:
    jag är inte från Stockholm från början så Aladdin vet jag inte vad det är.

Jag fyller 39 nu endera dan så åldern funkar.

Har en dejt på fredag...håll tummarna. Jag är lite intressarad...inte pirrig och nervös men han känns som en fin kille. Skiter det sig ska jag på fest på lördag och pigga upp mig....
    Det är bra, ut å dejta och kalasa, bästa sättet att må bra. Lite feedback, lite rajraj
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-09-08 20:52:35 följande:

Åh, jag hittade en kvinna på hp som var så himla... Mmmm..., vilken personkemi. Tyvärr var jag två år för gammal. Jag mejlade henne och frågade om vi kunde vara vänner.

Jag ringde smhi, de har ju sådana superdatorer de använder för sina prognoser. Mina chanser att hon kontaktar mig var 0,0000000487% sa de.  Yes, det var inte helt omöjligt med andra ord. Sen sa de nåt om kyla, regn och ihållande blåst. Och det lät ju inte så bra.

Hahaha, fan vad bra att du har humor!
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-09-08 21:45:37 följande:
    Kors i taket! Jag fick svar. Hon skulle kolla upp mig...
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-10 00:44:53 följande:
    Jag fick ett mail igår som inleddes så här:

"Du behöver inte dina kläder mer. Ta av dig dem. Bränn dem"

Jag har inte svarat, men jag fick mig ett gott skratt iaf
    Svara, herregud det är humor
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-10 09:27:13 följande:
    Du menar att det är en sällsynt vara bland män
    Ja dom är snart fridlysta de få exemplaren som finns
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-10 09:49:22 följande:
    Då får jag ju inte plocka dem Skrikandes
    Läs igen, s n a r t   fridlysta, plocka förfän, plocka
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-10 09:57:06 följande:
    Va, sjutton det är faktiskt inte så lätt att bara plocka.
    Efter att de är plockade ska de ha vatten och näring och pysslas med. Jag är inte den pyssliga typen. Finns det inga självgående exemplar som inte behöver tillsyn? ^^
    Kan jag aldrig tänka mig att det gör, men om du httar nån så hojta till, den lär vi avla på isf
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)