• ulfsas

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

HonSomVet skrev 2011-09-30 20:02:35 följande:
    Vet inte, kanske är det bortvalda män som bara vågar ta ut sina aggressioner över nätet. Enklare så liksom.
    Ju fegare ju anonymare verkar det som....Rynkar på näsan
    Även OM man inte tycker att den man träffar på nätet passar en så kan man ju antingen hålla tyst eller så bara säga att det inte kändes helt rätt.

Alla passar inte för alla men alla passar får någonSolig
  • ulfsas
    Querida skrev 2011-09-30 20:24:58 följande:
    Näe, kan bara instämma. Trött på att slösa bort min tid på sk "singlar" på nätdejtingsidor. En ärlig singelman, ska det vara så svårt?
    Lugn o fin, de finns men kanske bor en bit bort eller så...Solig
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-10-02 21:07:18 följande:
    Ja, hade ett samtal med någon jag håller av väldigt mycket, som också är singel, och vi kom fram till singellivet inte är så jkla kul trots allt...
    Jag menar, vem orkar leva sex and the city-livet efter en viss ålder...
    Hellre en fågel i handen än tio på krogen Flört
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-10-03 18:31:40 följande:
    som ALLTID!
    Jag har dejtat 4 personer på 8 månader - men jag hade ju gärna träffat flera men ingen vill ju...

Nätet är inte min arena helt enkelt...undrar vilken som är
    Du får väl försöka på Golden Hits.....Cool
  • ulfsas

Vilka sajter föredrar ni?
    Jag har provat flera med billiga/korta abonnemang, lite olika alltså men jag kommer nu att avsluta även Mötesplatsen och i framtiden bara vara med på Match och på gratissajten Happy Pancake.

Sedan får vi väl se....Solig  

Som sagt, vilka föredrar ni? 

• ulfsas
    Glädje58 skrev 2011-10-12 20:21:26 följande:
    Jag registrerade mig på nån betalsajt men betalade inte. Så jag har endast erfarenhet av HP som jag använder nu. Kärlek ska vara gratis :)

Nu har jag mejlkontakt med tre kvinnor och en av dem ska jag träffa i morgon. Undrar om jag har suttit i ett currykryss tidigare när jag har varit ute på nätet? För det var varit dött fram tills nu.
    Har också legat lite lågt och inte orkat skriva till tjejerna. Har haft många besök men få mejl. Får väl skärpa till mig.

Önskar dig lycka till......jag kanske sitter i ett sådant kryss jag med...
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-10-12 21:39:57 följande:
    har du nån HP-profil?...blir nyfiken nu
    Japp det har jagSkrattande

Har du?
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-10-12 22:44:24 följande:
    japp - ge mig ditt namn...eller kanske bara en ledtråd så ska jag detektiva fram vem du är!
    Inte så svår ledtråd......samma som härTungan ute
  • ulfsas

Japp, nu är man ute på den läskiga köttmarknaden och man får löpa gatlopp bland alla lystna kvinnor som slickar sig runt munnen i förväntan på att sluka sitt byte.....ojoj.....stackars migSkrattande

• ulfsas
    etanol skrev 2011-10-14 09:22:24 följande:
    Jag är singel, men vägrar vara på köttmarknad, låter för billigt tycker jag. Ostronmarknaden kanske...
    Så får det bli
    Du = ostron
    Jag = oxfilé

Solig
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-10-14 21:39:17 följande:
    ulfsas - nu har jag varit inne på din HP-sida...men du tyvärr är jag så där petig av mig igen.
    Jag blir så jäkla avtänd på män som sitter och fläker ut sig i soffor...HAHA

Det funkar liksom inte för mig. Men jag hoppas du hittar napp snart hos nån som gillar sånt

hihi....
    Så du är ett av de bildlösa som inte vågar visa upp ens en bild på sig själv.....?!!?

Helt avtändande det även för mig, gillar tjejer som vågar stå för det de är och tål att visa upp sig.

Vem vill vara ihop med ett spöke? Skrattande
  • ulfsas
    Pappa med 3 skrev 2011-10-15 10:43:59 följande:
    Men va fan, dissa nån för  för sättet dem sitter i en soffa?

Nätdejting är verkligen en hård värld... 
    Trevlig tjej......tur det avlöjades på ett tidigt stadium.
    Vem skriver så här, offentligt om det inte är för att det är kul att såra någon. Jag har inte behandlat henne illa.
    Lucky meSolig
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)