Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

HäxanSurtant skrev 2011-07-25 02:59:03 följande:
    ahhaha jag tyckte pappakek var sååå sött och silverFOX fick mig att tänka på snubbar som Sean Conrey och andra.
    Tack för varningen btw
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 03:00:58 följande:
    Kom just på att du har stalkat mig hahaha Skrattande
    What? Har jag?
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 03:07:49 följande:
    Hade ju koll på att jag inte ogillar mulligt
    Inte direkt ngn överaskning eftersom vi hänger i samma trådar. Pucko!
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 03:07:49 följande:
    Hade ju koll på att jag inte ogillar mulligt
    Jag har dessutom koll på att du verkar ha rätt vettiga politiska åsikter Tungan ute Feel the horror!
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 03:15:33 följande:
    Bara som jag gör mig till när jag raggar - jag äääääär rädd
    Nu blir jag rädd, menar du att du raggar på Dorian och Quintus?? Förvånad
  • Bye baby Bunting

@hh jag har nog hittat en som läst lite mycket på FL och det speglas i hans profil

Hej är en absolut singel man i mina bästa år seriös jag håller kropp å knopp i trim tränar regelbundet 3-4 gånger i veckan och gillar sol å bad de e befriande för kropp å själ, tom naturist bad är trevligt. Att även sköta hygien mm är A och O för mig...jag gillar åxå sex..haha de lät nog provocerande...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 18:21:07 följande:
    *harkel harkel*

Återkommer nu med en delrapport efter 14 sms och en timmes telefonsamtal. Skäms

Jo... vi har pratat om att träffas redan. Fast jag ska i såna fall komma ner till honom. Han bor ju så nära Köpenhamn! Det måste man väl få utnyttja! 
    Haha, snabbt jobbat Tänk vad en uppesittar kväll kan göra
  • Bye baby Bunting

Helt ärligt så är ålder något många män verkar ljuga om. En man som påstår att han är 39, men jag är helt övertygad om attt han är minst 72. Efterlyser lite självinsikt! Han kunde väl hållit sig inom gränserna för vad som är rimligt. Han kunde kanske sagt att han är 69...

• Bye baby Bunting
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 18:42:09 följande:
    Träffade en som sa han var 52. Det visade sig att han var. 64. Det kändes lite fel och passade på att snabbt kolla året på leget när han betalade notan. Han kallade sig för Gentelmannen eller nåt sånt. Det var på sitt sätt gentlemannamässigt att betala notan, men att han ljög om sin ålder förtog allt intresse.

Intressant att självinsikt efterlyses i ett sånt här fall.  
    Nja, varför är det intressant? Har han så dålig koll att han tror att han kan komma undan med att sägga att han är 39, så har han förmodligen ingen vidare koll på hur andra uppfattar honom överhuvudtaget.
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 19:58:50 följande:
    Kan du inte komma o förolämpa mig lite mer ......piggar upp Solig
    Har all tid i världen ikväll Jag kan ägna mig mig helhjärtat åt att förolämpa dig
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)