Anonym (nybörjare) skrev 2011-07-20 22:38:27 följande:
Knubbis, hur många dagar har det gått sedan senaste kontakten?
Håller med om att man funderar på om det var något man skrev eller vad som hänt. 
Kan det vara semestertider som påverkar?

Jag har en nätflört just nu som jag har mailat med i en månad om man ser från första gången.
Sedan dess har det hänt 3 gånger att han inte har hört av sig på flera dagar.
Första gången efter bara ett par mail blev jag riktigt sur eftersom han var superflörtig och jag bestämde mig för att lägga ner mina tankar på honom.
Efter 5 dar dyker det upp ett mail som är precis lika flörtigt som de tidigare. Vi fortsätter maila och chatta och jag lämnar ut mitt nummer för jag gillar honom skarpt. Men sen blir det plötsligt tyst i 5 dar igen. Aaa, jag blir sur på mig själv och bestämmer mig för att definitivt lägga honom på hyllan. 
Men vad händer då efter 6 dar... jo, ett j-vla gulligt sms. Och sen tyst i 3 dar... 
Jag märker att mina känslor är svalare och svalare men tänker att nu får det hända något annars lägger jag ner på allvar. Skickar ett sms och frågar om han vill ses. Får ett knepigt svar tillbaka som jag tolkar som att han skrattar bort det. 
Så i det här läget har jag lagt ner honom och fokuserar på min andra heta flört.       
Men så igår får jag ett sms från honom om att han vill ses... 
Har inte svarat honom ännu, jag är ju helt uppe i min tankesnurr kring min andra flört som jag hade en supertrevlig förstadate med i förrgår.
Förslag på hur jag ska göra?
Jag är väääldigt sugen på att träffa honom men...   
Om han är så här ointresserad nu kommer det inte bli bättre sen.
Det finns nån orsak till att han inte hör av sig, du behöver inte / ska inte ta reda på orsaken, ha kontakt med killar som är intresserade av dig och som hör av sig.