• Lirpa09

Bikini F-kupa?

Jag vill hitta en bikini i F-kupa som går att beställa via webshop. Ska gärna finans matchande trosa till som man kan gömma lite av magen i, alltså ingen låg trosa då det inte passar min hängmage

Någon som kan tipsa om en bra webshop? Har kikat runt lite, men de bikini öevrdelar jag hittar finns det inga eller endast låga trosor till...

• Svar på tråden Bikini F-kupa?
  • scaniae
    Lirpa09 skrev 2011-07-13 11:26:01 följande:
    Även om magen är full med bristningar så får resten av strandfolket stå ut med mig
    Är väl förhoppningsvis inte ensam, och bleks dem inte lite i solen? *Hoppas hoppas*
    nej det gör de verkligen inte! de blir illröda och lyser som om man blivit knivskuren. Jag kör med avklippt baddräkt, dvs ser ut som tankini men med bar rygg och inbbyggd dold bh.
  • Nemi76
    scaniae skrev 2011-07-13 11:31:00 följande:
    nej det gör de verkligen inte! de blir illröda och lyser som om man blivit knivskuren. Jag kör med avklippt baddräkt, dvs ser ut som tankini men med bar rygg och inbbyggd dold bh.

De bristningar jag har syns då mindre om jag är lite småbrun... Men det är kanske olika från person till person.
  • Lirpa09

Jaja, jag får väl sola med bikini hemma då och köra badlinne bland folk

• Nemi76
    Lirpa09 skrev 2011-07-13 11:42:13 följande:
    Jaja, jag får väl sola med bikini hemma då och köra badlinne bland folk

Äsch, ingen har väl dött av att se lite bristningar och det finns gott om folk som säkert ser värre ut än du på stranden
  • Nemi76
    Babyystar skrev 2011-07-13 13:38:34 följande:
    Lindex !

Inte F-kupa tyvärr...iaf inte om man är smal under bysten, vilket jag iofs inte vet om TS är
  • scaniae
    Babyystar skrev 2011-07-13 13:38:34 följande:
    Lindex !
    Nej absolut inte F-Kupa Bikini! BH kan man efter mycket letande hitta men aldrig att jag sett en bikini F
  • Titrania
    Lirpa09 skrev 2011-07-13 11:26:01 följande:
    Även om magen är full med bristningar så får resten av strandfolket stå ut med mig
    Är väl förhoppningsvis inte ensam, och bleks dem inte lite i solen? *Hoppas hoppas*
    Heja heja!
  • Pumpkin
    Nemi76 skrev 2011-07-13 09:51:13 följande:
    Beställer du samma storlek från alla tre? Jag har en storlek på Change och oavsett vilken bikini eller bh jag provar på Change så sitter den som en smäck. Enda affären där jag inte ens behöver prova utan kan skicka sambon att köpa åt mig Men man vill ju gärna utöka sina möjligheter lite men jag är lite fundersam över att beställa från andra ställen som kanske inte har samma storlekar...
    Japp, jag köper samma storlek. Dock får man ju omvandla till engelsk storlek när man beställer från Bravissimo och Figleaves.
  • Babyystar

Jag vet inte hur det är just i år? Men förra året köpte iaf min mamma sin bikini i storlek F på lindex! Vet även att dom har bhar upp till storlek F där.

Svar på tråden Bikini F-kupa?