• Meddelande borttaget
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?
  • 044Quinnan

    Första gången var väldigt nervöst och gjorde lite ont i början. Men jag var kåt lite lite onykter och väldigt intresserad av att tas av två. De var äldre och erfarna och det blev bra 
    jag red den ena och den andra smorde in mig o h förberedde sen kom han snabbt ganska hårt in i mig analt Sen var de igång så otroligt sexigt o h efter en stund kom jag helt otroligt mycket
    Nu är jag van och älskar det! 

  • Eleste
    MrsAssault skrev 2011-07-28 16:50:07 följande:
    Helvete, jag glömde vara anonym. Mailen har redan börjat rasa in

    Gör ett tillägg, jag är GRAVID och GIFT och ABSOLUT INTE intresserad av någon som helst kontakt med någon random idiot på internet. Inte för att det här kommer hjälpa direkt men kanske en person eller två struntar i att maila mig nu. Kanske.
    Solig
  • Anonym (Herren)

    Är mannen här.
    Min nya dam har haft tråkigt vanilj äktenskap.
    Nu äntligen vågar hon tillåta vågad sex bla analt och redan första gången älskar hon det. 
    Men slutligen red hon mej guppande medan jag höll en rejäl dildo som petade mot analen så hon tände änmer. 
    Hon kontrollerade knullandet och därmed även hur dildon allt mer trängde in för att slutligen vara helt inne ihop med min kuk. Finns minnen man aldrig glömmer och detta var sådant. Hon njöt helt galet så det inte gick få kontakt. Okontaktbar gapande dräglade fick hon sitt livs orgasm och jag vill ge många fler.

    Men problemet var för mej att sträcka mej ner för att hålla dildon. Har ni förslag på bra leksaker med extra kul att spänna fast på mej. Funderar ev på skaffa strapon som även hon kan ha för att knulla mej?
    Förslag???

  • PunkPyret

    Det är så häftigt, mentalt framför allt. Jag känner mig som alla tiders hetaste och kåtaste när flera killar tar mig samtidigt. Har också haft en tredje i munnen och det fulländar liksom bilden av den kukfixerade damen.
    Ligga på sidan är enklast tycker jag, men då är det svårt att få en tredje i munnen. Då fungerar det bäst att rida framåtlutad så en kan ta rumpan bakifrån.
    Så härligt när jag har tre killar som gör detta för mig!

  • Sjuktvabranamn

    Jag och min tjej testade det i helgen för första gången. Inte med två killar dock utan hon körde en dildo i fittan och sen så var jag inne i andra hålet. Har aldrig sett henne så kåt så det var en positiv upplevelse! 

  • Anonym (Anonym)

    Nej, och har inget som helst intresse av att prova heller. Stjärten är en exit only-öppning för mig. Inget som ska in där. 

  • Anonym (Man 53 år make)

    Jag och min fru har inte gjort det "fullt ut".

    Däremot vid ett tillfälle för en tid sen hade hon en stor grov dildo inne vaginalt och när hon bad mig komma in i henne trängde jag in utan att ta bort dildon. Det gick förvånansvärt enkelt för att inte säga otroligt enkelt att tränga in samtidigt som dildon var kvar. I missionärställning med henne på rygg, dildon underst och jag ovanpå dildon. 

    Efteråt sa min partner att vid detta tillfälle var hon väldigt upphetsad och hon funderade en del kring hur det kändes för mig. Jag tyckte det var lite häftigt att det var en stor dildo samt jag (som inte är gigantisk men absolut rejält stor) samtidigt. Jag rörde dock inte dildon utan den var stilla när jag rörde mig. Eftersom dildon var räfflad kände jag av det men i övrigt var känslan inte annorlunda, det kändes inte speciellt mycket tightare iallafall. Trevlig erfarenhet hur som helst.

    Jag hoppas hon vill testa det fler gånger. 
    Dubbelpenetration i form av två (eller tre) olika män samtidigt uppfattar jag som att hon inte är intresserad av. Och hon är inte intresserad av analsex hittills iallafall så det går bort (tyvärr). 

    Dildo vaginalt som jag styr samtidigt som hon ger oralsex har vi gjort med gott resultat för båda.
    69 gillar jag men inte hon så mycket - hon har svårt att fokusera på sin njutning och samtidigt göra nåt för mig så det brukar bli ensidigt oralsex från mig på henne istället, och det är ju underbart trevligt för oss båda men långt långt ifrån nån dubbelpenetration.

    Vi får se vad det kan bli i framtiden - skulle vara kul att testa lite fler olika varianter...
    Alla tips och råd är välkomna.

  • villhatrekant
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-30 10:14:53 följande:

    Nej, och har inget som helst intresse av att prova heller. Stjärten är en exit only-öppning för mig. Inget som ska in där. 


    Dubbelt vaginalt då? 
  • Anonym (Anonym)
    villhatrekant skrev 2023-10-30 10:44:31 följande:
    Dubbelt vaginalt då? 
    Nej, ser ingen poäng med en massa exter inspirerat av nån billig p-rulle. 
  • Anonym (Herren)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-30 10:14:53 följande:

    Nej, och har inget som helst intresse av att prova heller. Stjärten är en exit only-öppning för mig. Inget som ska in där. 


    Det är just denna trångsynta mentalitet som är rena döden för sexlivet för båda. Tjurskalligt o dumt att inte öppensinnigt prova nytt här i livet och därefter öppna munnen.
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?