Inlägg från: Torparen10 |Visa alla inlägg
  • Torparen10

Vita flagor i urin

Hej! Är i vecka 37+2 och har idag fått vita flagor när jag kissar. Någon som har erfarenhet av detta eller vet vad det kan vara? Det är inte så mkt, men små, små bitar syns i kisset..

• Svar på tråden Vita flagor i urin
  • Torparen10
    Nemiia skrev 2011-07-13 20:43:47 följande:
    Jag sökte för precis det du beskriver (var dock inte gravid då) jag minns inte exakt vad dom sa att det var men att det var normalt att ha så. Jag har fortfarande så ibland men är inte sjuk.
    Oki, vad märkligt. Det måste ju bero på nånting tänker jag. Tack för svar iaf!
  • Torparen10
    Nemiia skrev 2011-07-13 20:45:26 följande:
    Alltså urin är ju sällan helt kristall klar, det skulle vara om man har druckit väldigt mycket. Men om du känner dig orolig så be om att få ta en u-sticka på VC, då kan man lätt se om du har något avvikande i urinen. Har du det så skickas en odl. annars är det ju bara attg gå hem.
    Ja, jag får göra det..
  • Torparen10

Tack för svar, jag tycker inte det luktar något speciellt. Jag får hålla ögonen och luktsinnet öppet och sen höra med MVC imorgon..
    Ja det kanske är delar av slemproppen, eller fostervatten... eller nåt helt annat. Jag vet inte...  

• Torparen10

Tack för svar allihopa! Vi var inne på förlossningen på kvällen och de tog nåt test som visade att det inte var fostervatten i alla fall. Så antagligen är det flytningar/delar av slemproppen...

Svar på tråden Vita flagor i urin