• little mommy

    Vad har du komplex för?

    Vi alla har väll lite komplex, skulle vara intressant och se vilket komplex som är vanligast

  • Svar på tråden Vad har du komplex för?
  • Alvi

    Det stod och vägde mellan för liten rumpa och för putig mage, men eftersom jag EGENTLIGEN vet att min mage ser helt okej ut, så blev det rumpan. Den är OBEFINTLIG...!


    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • YonnaLi

    Jag satt och kollade igenom alternativen rätt länge och försökte bestämma mig. Hade massor med komplex efter förlossningen och var missnöjd med det mesta som rörde mitt utseende. Men efter det här inlägget insåg jag att jag nog har kommit rätt långt då jag inte kände särskilt starkt för något av alternativen. Är det nåt så är det väl att det inte är särkskilt bekvämt att gå utan BH längre nu när taxöronen har anlänt  

  • Loriyana

    Hmm...är inte helt nöjd med mina tänder. Men allt annat är super :)

  • From big to small

    Röstade på "Din kropps form?"... Är missnöjd med min mage, mina armar, mina lår, min rumpa och mina bröst. Efter att ha gått ner 70 kilo i vikt så hänger huden en del.

  • The past is now

    Mina lår..eller insidan av dom..skavsår om jag inte har strumpor. Oavsett hur smal och vältränad jag än har varit så nog fan får jag sår/skaver det.

  • Manchester

    Magen. Jag är egentligen smal, men har haft putmage så länge jag kan minnas. Till och med när jag var tonåring och mager som en sticka så hade jag en liten putande bulle på magen, trots att jag vägde 47 kilo till mina 161 cm (=undervikt). Nu väger jag fem kilo mer och har fött barn och därmed är den förstås ännu tydligare. Jag är liksom inte gjord för att ha platt mage, helt enkelt.

  • brünnhilde

    Saknade ett "annat" -alternativ. Jag har mest komplex för mina fötter.

  • Raskask

    Jag har en mycket ful tånagel som jag inte gärna visar upp offentligt. Jag färgar håret också eftersom jag inte precis är förtjust i det stålgråa. I övrigt är jag perfekt ...tja, åtminstone finns det inget annat som jag direkt stör mig på numera.

  • Pernilla75

    1. Min mage som är en variant av "return of the blob" efter barnafödande. Men förhoppningsvis är den snart ett minne blott. En BodyTite hägrar. Skrattande
    2. Mina bröst som inte är färdigopererade och just nu ser för jävliga ut. (Iaf ett utav dom).


    Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • TeeTee

    Jag har lätt Nordeuropast fulaste ben!


    Doktor; är det ADHD? -Nej det är en vanlig skitunge!
Svar på tråden Vad har du komplex för?