• Silee

Syjunta för gravida!

Jag har kollat igenom nästan hela tråden och blir så avundsjuk. Ni är så duktiga och gör otroligt fina saker!

Här, där jag bor är det omöjligt att hitta ett fint med diskret pålaka+örngott, och jag hade mer än gärna sytt ett eget, men har ingen symaskin Rynkar på näsan

Alla set kostar dessutom över 300 kr, surt :(

Silee.blogg.se BF 010212 i England
  • Silee
    Twinpeak2012 skrev 2011-12-29 17:38:11 följande:
    Har du IKEA i närheten? Dom har lite billigare set också, men diskreta vet jag inte...
    Ja, jag var faktiskt på Ikea och kollade idag. Det var packat med folk, så det fick bli en snabb runda, dock hittade jag inget jag gillade.
    Så jag tror att ska faktiskt sy ett eget påslakan och örngott, med nål och tråd, alltså för hand, haha, jag har aldrig gjort det förut, men tror nog att det ska gå i allafall Glad

Tack för tipset i alla fall!
  • Silee
    Miss Giggle skrev 2011-12-29 19:23:14 följande:
    Ett tag sålde Ikea billiga men dugliga symaskiner. Synd de slutat m det!

Silee: kan bli tufft att sy helt set för hand men går gör det säkert. Du känner ingen m symaskin som du kan låna ist?
    Åh, så du menar att det är svårt att sy för hand?
    Jag gör ingenting på dagarna i alla fall, så tänkte sysselsätta mig med det.

Och nej, jag känner tyvärr ingen som har symaskin Rynkar på näsan
  • Silee
    Tack för alla tips!

Ska ta och kolla på argos, sen återstår väl frågan, hur trär man en symaskin och hur använder man ens en?
    Jag får se hur jag gör. Tack ändå! Glad
Svar på tråden Syjunta för gravida!