• Milliam

Syjunta för gravida!

Ååh vilken härlig tråd =) Roligt att titta på alla bilderna och bli inspirerad.  Mera bilder!! =)

Här är en babyfilt som jag virkade till storebror.

Nu har jag börjat att virka en filt av afrikanska blommor till bebisen i magen. Tur att h*n är beräknad först i början av oktober för dom går saaaakta att virka.  Måste även virka lite annat emellan för att inte lessna. 

mönster hittade jag här http://moaslovelythings.blogspot.com/2011/01/afrikanska-blommor-virmani.html
  • Milliam
    Angelica1991 skrev 2012-02-29 13:05:17 följande:
    åh så fint, jag gillade den första bilden. jätte fin =D 
    afrikanska blommorna var ju jätte häftiga. hur lång tid tog det att göra alla dom ? =)  
    Tack =) Jag vet inte riktigt hur länge det har tagit att virka blommorna för jag har virkat lite annat också emellan. Men en blomma tar kanske 40 minuter att virka för mig, om jag pratar eller tittar på tv samtidigt.
  • Milliam

Coyote: Eller så kan du virka några mormorsrutor och fästa ihop dom och sedan virka runt med olika färger. Jag hade gjort så med den turkosa filten. Det går mycket snabbare än att virka enbart smårutor.
    och GRATTIS till tvillingar =) Fick du reda på det först på rutinUL? Kände du på dig det redan innan eller blev ni helt överraskade? 

Svar på tråden Syjunta för gravida!