Syjunta för gravida!
Köpte tidningen med 101 pysselidéer idag. Är det någon som testat att göra babykorgen? Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ge mig på den.
Köpte tidningen med 101 pysselidéer idag. Är det någon som testat att göra babykorgen? Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ge mig på den.
Har idag köpt min alldeles första ottobre-katalog. Har inte sytt efter mönster på över 10 år (detta i högstadiet) så jag får se när jag vågar mig på att testa :)
Gissa om jag är glad idag. Vann en tävling på jonic-textil.se med barntyger :)

Nu måste jag verkligen bli vän med symaskinen så jag kan få till lite fina saker.
Ja dom var verkligen jättefina. Får se vad som ska sys av dom så jag kan göra dom rättvisa. Kan lova att jag blev förvånad när jag vaknade idag och såg mitt namn på deras sida. Och lär jag mig bara sy bättre så lär jag beställa mer ifrån dom, fanns en hel del fint :)
Ja dom verkar till skillnad från många andra ställen ha riktigt bra priser. Som du säger så är det ju inte det lättaste att finansiera alla pyssel man vill göra, är mycket att lägga pengarna på ändå när man har barn på väg. Nu får jag dessutom alldeles gratis se vad dom har för kvalitet.

Ja det är som en dyna, vaddering åt alla håll, inkl på handtaget. Bälte kanske man kan hoppa om man inte känner sig händig nog ;) Man kan säkert välja hur "fasta" man gör sidorna och då sitter barnet nog ganska stabilt ändå. Eftersom man ändå inte lämnar vagnen ensam med barnet i så behövs ju inte bältet för säkerheten.
Delen man trär över handtaget är det resår i så den lätt sätts på. Sen antar jag att man gör som en ficka som man trär över ryggstödet. Gäller sen att inte göra för små hål för benen men gör man dom lite mindre än vad dom på vagnen är så blir det ju mjukare mot benen också.
Jag är rätt sugen på att försöka mig på detta men jag har ingen aning om hur jag kommer lyckas. Först gäller det att ta mått och se ungefär hur ett mönster skulle se ut.
Googla "Cart Cover" eller "Shoppingcart cover" så får ni fram fler bilder.
Såg nu förresten att man även kunde googla ""cart cover pattern" 

Vilken go huvtröja, en sån skulle jag vilja ha själv :)
Skoj att så många blev sugna på "cart cover". Kom precis på något, dessa hållare för självscanning måste ju beräknas in och få någon form av hål också... vips blev det lite krångligare men det är väl inte omöjligt att lösa.