Syjunta för gravida!
Underbart! Den här ska jag läsa igenom och inspireras av! Får man vara med i er junta!?
Har bara virkat ett par små tossor än så länge, men bild kommer när jag sitter vid dator!
- bf aug 2012
Underbart! Den här ska jag läsa igenom och inspireras av! Får man vara med i er junta!?
Har bara virkat ett par små tossor än så länge, men bild kommer när jag sitter vid dator!
- bf aug 2012
Tallbar12- oj vilka fina rutor!!! Jag tar gärna ett mönster!
Hur många ska du göra totalt?
Babydreamer- underbara byxor! Var det svårt?
Har du mönster?
Jag har noll syerfarenhet men vill gärna ge mig på något babyplagg! :)
Angelica91- underbart gulliga vantar! Har du någon beskrivning? Vill göra!! :)
Hej!
Får enormt mycket inspiration från denna tråd, ni är grymt duktiga!!
Jag vill göra en egen mobil att hänga över spjälsängen och har gjort små söta ugglor i filt. Kan tyvärr inte lägga upp bild för har bara mobilen..
Men tänkte höra med er om ni har något tips på hur man kan göra el var man kan hitta en ställning att sätta i kanten av sängen!? Vill inte hänga upp den i en krok i taket, för kommer vilja kunna flytta runt spjälsängen.
Någon som har gjort något liknande el har ett förslag?
Tas tacksamt emot!!
Bellona- det är ju helt fantastiskt! Tusen tack för tipset!
Du har precis sparat min sambo ett par timmar i verkstan och mig mycket irritation över att han aldrig gick dit! :)
Om någon skulle ha fler tips på mobilarmar tar jag gärna dem med, hade varit ännu finare med en i trä...
Anniebubbla- OJ vilken bra ide! Coolt!
Och så har du bara virat fast den i en spjäla med ståltråd!?
Den ideen gillade jag!
Ser inte om den bara är längst med väggen el hänger den ut lite över sängen också?
Sitter också äntligen vid en dator så tänkte också dela med mig av ett av mina "alster" :)
snutte/pysselfilt: