Syjunta för gravida!
Åh vad duktiga alla är! Jag längtar tillsnästa löning så jag kan köpa massa tyg och börja med babynestet och lite kläder till bebisen
Åh vad duktiga alla är! Jag längtar tillsnästa löning så jag kan köpa massa tyg och börja med babynestet och lite kläder till bebisen
Är inte alls lika duktig på att sy och så som de flesta andra i den här tråden men här kommer mitt bidrag. Har idag sytt ett par byxor samt sytt ihop en egen skötbädd :)

Kan verkligen rekommendera www.garnstudio.com/lang/se/video.php De har jättebra instruktionsvideor för både virkning och stickning. Jag har bara använt mig av den sidan för att lära mig att virka och tycker hittills att det blir ganska bra
Klar med babynestet. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det kommer iaf fylla sin funktion när prinsen kommer till världen :) Har snålat med stjärntyget då jag kom på att jag vill sy sängkläder till bebisen i det tyget oxå :p

Finns det något ställe som jag kan få tag i mönster till en onepiece/jumpsuit till bebis? Känner inte att jag vill beställa en hel ottobre tidning bara för ett ynka mönster....