• PearlA

Syjunta för gravida!

Åh vilken rolig tråd!!   Ska precis igång och sy dregglisar, bodys och bebismössa :D   shoppade tyg igår, och nu är det tvättat och klart. Har inte läst igenom hela tråden, man ska definitivt göra det!   Bebisen kommer i November så har en hel del tid kvar ;) 

Tidigare grav. har jag sytt det mesta som behövs. Sängen är nog roligast... matcha himmelsäng, spjälskydd och lakan :)  

Har gått mode/design på gymnasiet, jobbat för en designer ett år, vart textillärare 3,5år och är nu smyckesdesigner så en del kunskaper har man ju sen innan, men superkul med inspiration!!!   

• PearlA

Har börjar sy lite smått till bebisen. Två bodys och ett par byxor färdiga. De med nalle puh tyget påbörjade jag för flera år sedan, och vet inte riktigt om jag gillar tyget längre :/   Men det med moln ska absolut få en dregglis i samma molntyg fast rosa att matcha med :D   ...nu när jag fått veta att det är en tjej därinne så blev tygvalet lättare. Måste shoppa mer! Har bara köpt unisex tyget hittills. och med två grabbar innan vill jag gärna sy llite (mycke) rooosa, haha. 

Nu ska jag sätta igång med ett par vita gravid-knickers :D   såååå kul!!! 
Svar på tråden Syjunta för gravida!