Syjunta för gravida!
bra idé med att sy en portabel skötbädd :) det ska jag med ta och göra!!
bra idé med att sy en portabel skötbädd :) det ska jag med ta och göra!!
Vilket fint randigt tyg. Vart har du köpt det? Såg jättefint ut!

Är det någon här som sytt åkpåse nångång? Jag skulle vilja göra det. Men vet inte riktigt hur :)
Jag köpte det på Jotex i metervara :) Men tror tyvärr inte att dom har kvar det..
Jo det förstod jag :) men jag har bara sett randigt där ränderna bara är lika breda men detta tyg var finare. Trikå är ganska stretchigt eller? Jag är så dålig på sånt här :) kan man använda det till åkpåse eller typ sy overall av tro? Kanske mer bomullstyg man får ha då?
första länken funkar inte.
Men denna kanske gör http://www.imperfecthomemaking.com/2012/01/tutorial-hooded-car-seat-blankies.html
Någon som har bra mönster på muddbyxor i mjukt tyg /joggningtyg? :)
Har du nån bild på blöjfodralet? :)
Memmis: jag postade en länk till tutorial för att sy en sån filt, var det den du använde dig av? Såg jättefin ut! Var den svår att följa i beskrivning? Jag ska sy en sån med men har inget babyskydd att mäta ut hålen på ön, vara en större bilstol till sonen på 1 pr, men det är nog inte riktigt samma hålning. Jag får sy min först när vi har babyskydd :)
Det var jag som postade den. Tryck på "visa endast" under mitt namn så är det inte många inlägg att välja emellan :) annars får jag posta igen senare
Memmis: Precis, kan ju faktiskt sy filten innan :) och göra hålen sen. Kanske kan göra en större variant till sonen på 14 månader också :) såg rätt lätt ut att förstora mönstret om man vill. Ska testa mig på att göra en filt jag med! Måste bara köpa nått mysigt mjukt tyg!