• saoura

Elsa1981 - du syr inte på beställning? Hade velat ha 2 par tossor och vantar till nyfödd... :) 

Någon annan i gruppen som kanske gör? Mina sykunskaper räcker inte så långt :P  

Gravid med tvillingar
  • saoura

Hmm trikå räcker nog i feb/mars. Kan man kolla någonstans på din hemsida hur de ser ut? :)

• saoura

Du kanske kan pma mig om vad som finns kvar så kikar jag sen när jag kollar från datorn? :)

• saoura

Jag ska ha tvillingarna så ni kan få göra en uppsättning var ;) jag gillade såklart de med moln! :D haha du råkar inte ha gult över som räcker till tossor och vantar storlek nyfödd?

• saoura

Tack! Och vad kul att du vill sy en uppsättning :) du kan pma mig dina uppgifter sen vad du vill ha för dom så fixar vi det när det är färdigt :D

• saoura
    Trolltoka skrev 2012-11-14 11:04:43 följande:

Ligger just nu däckad i "snabbantningssjukan" men lovar att fixa så snart jag är på benen igen! (Höggravid och magsjuk är inget att rekommendera!). Kan googla bilder på de tyger jag har och länka så länge

Usch! Krya på dig!! Fasar att bli smittad då jag har världens fobi för att kräkas och min kropp hade inte pallat det nu. Tvillingarna snor redan så mycket energi att det blir inget över till mig :P
    Skicka när du är frisk. För mig är det ingen brådska :) 
    Gravid med tvillingar
  • saoura

tog äntligen tag i att sy 2 babynest till våra kommande flickor, som fö busar och vill komma redan nu v31+1

Gravid med tvillingar
  • saoura

Jag har gjort 2 små till mina kommande tvillingar. Tror det blir mysigare för dom och om den ena vaknar så blir det ju så stor plats för den andra i babynestet och då försvinner ju hela meningen med det...

• saoura

Kollar man på filten så tycker jag den ser väldigt symmetrisk ut så jag tänkte göra den 1x1. Tycker nog det blir ganska lagom också eftersom den vara ska vara i bilbarnstolen :)

Svar på tråden Syjunta för gravida!