• Venom

Syjunta för gravida!

Har snart virkat färdigt min mormorsrutefilt, även börjat på en gallerfilt och klippt tyg och startat upp lekstugan lite, samt sytt två underbara skallror som jag är dödsnöjd med! Vilken inspirationstråd det här är alltså!!

• Venom

Jag gör min gallerfilt som nån skrev här, 150 maskor, 3varv fm och sedan en halv stolpe, en lm och hoppa över en m till nästa.

• Venom

Var visst lite för snabb..

Två av fyra djur som ska sitta på lekmattan, ska till en apa och ett lejon också.
     svansar på båda saknas.

En giraffskallra och en mjukisdinosaurie.

En filt som ska fodras med blått el rosa tyg efter RUL .
    Har virkat 2 rader med varje färg runt hela filten också, men har ingen bild påt... 

En påbörjad djungeltavla i akryl på linneduk.

Början till en elefantamigurumi som blev L I T E stor...
    Huvudet alltså :-P

• Venom

Har sytt klart min lekmatta idag, supernöjd med den Kommer bild imorrn, blir en massa pyssel framöver då vi köpte hus igår så snart får jag ett eget syrum!! Skönt att byta en tvåa mot femma med trädgård

• Venom

Här kommer bilder på min lekmatta!

Fodrad med tjock vadd och så plastad väv på baksidan.
    Kommer sy fast två öglor på baksidan så man kan hänga upp en för förvaring på väggen mellan användningarna

• Venom

Jag bor i gråbo men åker gärna till Göteborg för lite junta!

• Venom

Eftersom det inte fungerar att lägga in bilder från telefonen har jag gjort en bildblogg med mina saker; Möbeltapetsering, betonggjutning, tavlor, ha datera saker till bebis och Barnrum osv. Kika gärna in! kreativak.blogspot.se Jag är i grunden Möbeltapetsör, men gör gärna andra småbeställningar nu när jag är mammaledig med mitt första barn

Svar på tråden Syjunta för gravida!