Syjunta för gravida!
Tråden har gett mig så himla mycket inspiration sista månaderna!
Gjort en hel drös med byxor, superenkla och går jättesnabbt!
Här är några av dom :)

Tråden har gett mig så himla mycket inspiration sista månaderna!
Gjort en hel drös med byxor, superenkla och går jättesnabbt!
Här är några av dom :)

Hade en mjukishoodie jag bara använde hemma, så tänkte jag lika gärna kunde klippa upp den och fixa om.
Detta blev resultatet :)

Har massa krossad velour hemma, önskar massa tips på vad jag kan göra med det??
Hänger ju här mer eller mindre varje dag men länge sedan jag la upp något nu. Så tyckte det var dags. 20 dagar kvar till BF nu, mitt nästa projekt jag tänkte börja med idag är denna banansovpåse, så sjukt jäkla söt, bara måste ha en sån!!!!

Åkpåse jag sytt till vagnen, väldigt simpel men himla fin tycker jag den blev!

Bytt tyg på en babysitter jag fick gratis från en second hand butik som skulle stänga.

Babynest!

Mysig jumpsuit.

Haha, denna såg rätt skev ut på denna bild, men fin och gosig irl.
Jag har sytt påslakan efter de mått som ikeas babytäcken är, 125x110cm. :)
Suuuuperfina hängslebyxor weasley!
Haha, jättefin, de ser minst sagt nervösa ut! :D
Haha superfint babynest och katten ser helnöjd ut!
Åh :( verkar inte finnas nå kvar, du har ingen liten bit över jag kan få köpa av dig??
Har gjort de nu! Ska efterlysa de, är ju så galet sött så jag bara måste hitta det!
Victrix: ikea
Tror jag tog billigaste spjälsängsmadrassen. Men klippte den till passande storlek
Är också sugen på att sy något men vet inte om jag har orken att plocka fram symaskinen...
Min hjärna vill vara kreativ men min kropp vill fortsätta ligga som en säl på soffan, lillen håller på att få tänder, Puh! Och är i vecka 30. Så nu när han äntligen somnat är man död
Påslakan? Filt? Åkpåse? Byxor?
Vet inte hur lång din son är. Men ett barntäcke borde väl räcka? När jag gjorde till min lillkille använde jag det och fick kapa av det lite så det inte skulle bli så långt. Använde mig av de billigaste Ikea barntäcket.
Jag sydde efter måtten på min brio happy.
Wow, vilken fin body, vart kommer tyget ifrån?