• Emelius

Syjunta för gravida!

Äntligen färdig med den ena sidan av filten!  nu ska jag bara hitta rätt tyg till baksidan så bebisen ligger mysigt och skönt. Funderar på fleece...  har ni nåt annat förslag på tyg?

• Emelius
    kakabus skrev 2013-12-02 08:26:15 följande:
    Jättefin!!
    Ang tyg så beror det på när och hur filten ska användas, men jag skulle nog kört fleece! Jag sydde en filt i lappteknink av trikåtyg och tog fleece på baksidan, blev jättebra!
    Tack :)

Jag har inte bestämt riktigt hur den ska användas men det får nog bli fleece eftersom det bli en decemberbebis. Kan ju vara skönt att ha nåt lite varmare att bli inlindad i :)
  • Emelius
    Kanske inte den snyggaste amningskudden på marknaden men för att i stort sett vara första gången jag sytt med maskin så blev jag allt lite nöjd med mig själv :) Den går att knyta ihop nertill  så den förvandlas till en liten säng som jag tänkte kan vara användbar när man åker hem till nån :)

• Emelius
    sötare skrev 2013-12-10 16:08:12 följande:
    bara så ni vet så är ammningskudden perfekt att ha med sig på tåget som kudde om man åker långt. Jag hade med mig min varje gång jag åkte till norrland för studier.
    Bra tips :)
Svar på tråden Syjunta för gravida!