Inlägg från: Eltjejen |Visa alla inlägg
  • Eltjejen

Syjunta för gravida!

Hanna34 skrev 2013-02-14 22:42:11 följande:
    Så mycket inspiration man får här! Känner hur det kliar i fingrarna och vill både sticka, sy och virka på samma gång... Bara ett litet problem. Är nybörjare och har svårt att komma igång. Vet liksom inte riktigt var jag ska börja hör ju faktiskt inte riktigt hit längre heller då min son nu är 1 mån... Har även en dotter på 1,5 år. Tänker att man borde hinna med lite kreativa projekt nu när rutinerna börjar sätta sig. Tänkte kolla pm det är någon som kan vara intresserad av en syjunta för föräldralediga i Skåne ( bor i Malmö). Träffas och ta med sitt handarbete och sitt barn och hjälpa och inspirera varandra då och då... Någon som nappar på idén? Eller har andra tips på hur man får tummarna loss

Hej alla glada pysslare

Jag har nu läst igenom tom s 323 och är super inspirerad!! Ni gör så himla mycket fint!!

Hanna34 jag bor också i malmö och är föräldraledig med min son som nu är snart 9 mån och hade tyckt det var jätte kul med en pysselkompis..:)
  • Eltjejen
    Fjärilspirr skrev 2013-03-13 23:10:50 följande:
    Hur gör man för att se mönstren, måste man bli medlem? Jätterolig sida 

Man klickar bara på bilden över det du vill göra så öppnas ett nytt fönster med den tutorialen.
  • Eltjejen

Nu har jag läst hela denna tråd sen i typ december. Varje dag några sidor..:) kändes nästan lite sorgligt när det började närma sig nutid eftersom jag då ju inte kunde läsa dagens tio inspirations sidor..:)

För man blir verkligen super inspirerad! Och har tack vare alla era alster köpt en ny symaskin och börjat sy själv..

Får ta och visa er när jag sitter framför datorn och kan lägga in bilderna. Men har blivit ett havsinspirerat spjälskydd, en pyjamas, förvaring till blöjor o våtaervetter i skötväskan, sängkläder, virkat en väldigt ful elefant och lite till..

Men super tack till alla i denna tråden!!!

• Eltjejen

Hej alla glada! Jag läste här om en som gjort en egen mobil med typ glassstrutar som hängde. Någon som vet vilken jag menar och kanske kan länka till den? :)

Svar på tråden Syjunta för gravida!