Syjunta för gravida!
Gör tråden till en favorit. Älskar att virka... Väntar nu andra barnet o har precis avslutat en filt till vagnen i vinter... Tänkte ge mig på att sy en filt/åkpåse till babyskyddet oxå.
Någon som köper tyg online o vart isf??

Gör tråden till en favorit. Älskar att virka... Väntar nu andra barnet o har precis avslutat en filt till vagnen i vinter... Tänkte ge mig på att sy en filt/åkpåse till babyskyddet oxå.
Någon som köper tyg online o vart isf??

Jag beställde ett 3kg (ångrar att jag inte vågade ta 5kg) hemligt tygpaket från JNY så nu ska här sys!! Igårkväll blev det denna barnvagnsmobil.
Skulle väldigt gärna sy ett par muddbyxor, men hittar inget mönster, tyvärr finns det inga sytidningar på vårt bibliotek... Någon som har nått tips?? 
En liten undran. Jag köpte ett hemligt klädpaket från jny. Vilket innebär en massa nya tyger o ännu ett paket med tyger är på väg. Tvättar ni alla tyger innan ni syr??
När jag sydde bokstäverna så tvättade jag inte innan men om man nu ska börja sy kläder... Vad tror/tycker ni ska jag tvätta då??
Är det det hemliga paketet man ska beställa? :) har ni blivit nöjda?
Nu har jag fått hem mitt hemliga tygpaket från jny! Helt fantastiskt med tanke på att jag beställde det i fredags! Fick 9 olika tyger, varav tre med stjärnor (ljusblått, mörkare blått och multifärgat), två med kaniner (svart och rött), rosa med moln, svart med fordon, lila velour och ett brunt retro med orange/rosa blommor. Dottern blev lyrisk och satt och sjöng "jag vill ha en rosa klänning!". Då vet vi vad nästa syprojekt blir! ![]()