Inlägg från: aprilbebisen |Visa alla inlägg
  • aprilbebisen
    sötare skrev 2013-07-29 12:41:09 följande:
    finns i vanliga tygaffärer
    Jo men så dyra (6st för 68kr) och i sybutiken här finns bara silver och guld färgade.
    tänkte kanske någon bra hemsida som har lite olika färger :) 
  • aprilbebisen
    sötare skrev 2013-07-29 13:56:49 följande:
    har du kollat in stoffochstil?

weasley skrev 2013-07-29 17:49:44 följande:

Etsy! Dock inte från mrwalrus elelr vad hen heter, de har för korta tänder..
    Diabetikern Jojo skrev 2013-07-29 20:58:08 följande:
    Aprilbebisen - Har köpt mina på stoffochstil.se men silverfärgade! Tror de hade svartmetallic också och sedan med hel kappa i silver, pärlemor mm. Den i pärlemor var sån "6 för ..." men det fanns andra i storpack!

Oliviaz - Typ canvaz är ju ett lite kraftigare tyg! Jag köpte gardinen Unna hos Jysk för att ha på ena sidan av mina sittdynor till vagnen och det var rätt kraftigt tyg! jysk.se/fonster/fardigsydda-gardiner/barnmoti...
    Tusen tack för eran hjälp :)  Verkligen jätte snällt.

• aprilbebisen
    weasley skrev 2013-08-09 08:28:29 följande:
    Blev ett par haremyxor av en gammal kjol! (tycker det är lite tyst här i tråden så jag jobbar på återupplivning).

Jätte snygga. Jag har oxå tänkt på att göra haremsbyxor. Vart hittade du mönstret eller gjorde du det själv?
  • aprilbebisen
    jmynt skrev 2013-10-18 19:08:28 följande:
    Nu är åkpåsen klar, blev sååå nöjd hade lätt kunnat betala dyrt för den om jag hittat den i en affär.

och så en närbild där tygerna syns lite tydligare. Det är ett glittrigt denimtyg (stavning?) på utsidan och på den övre delens insida är det ett glittrigt joggingtyg, på den undre delens insida är det ljusrosa fleece.
    Den var supersnygg!!! Duktig du är
  • aprilbebisen
    jmynt skrev 2013-10-20 21:03:58 följande:
    Ja ni har nog rätt får se om jag ska testa, eller kanske testa nåt mindre då. Kan ju iaf vara en kul grej att ge bort som present (var så kul att sy dem så jag vill inte sluta, men kan ju inte ha hur många som helst). Vad kan man ta för småsaker som dregglisar och mössor och sånt tycker ni?

Ställ frågan i gruppen barnvagnar! på facebook många svar på snabbt och många som syr saker pch säljer där
  • aprilbebisen
    tulip79 skrev 2013-12-02 15:58:36 följande:
    Sydde två par till, med lite olika mått. Är rädd för att de första kommer bli för små kring magen. Även om storebror  var lång och smal så behöver ju inte syskonet vara det...

Nu som har nyfödda bebisar, vad har de för mått kring magen?
    Vilka snygga byxor!!! 
Svar på tråden Syjunta för gravida!