Syjunta för gravida!
Jättefin Hoodie! ![]()
Har du länk till mönstret mån tro? ![]()
Jättefin Hoodie! ![]()
Har du länk till mönstret mån tro? ![]()
I princip allt som kunde gå fel gick fel under sömnaden av denna, men trots krångel, glömda fickor, för lite mudd och allt däremellan så är jag ganska nöjd. Nu saknas bara knappar.

Alltså köp inte första och billigaste öjliga, den tabben gjorde jag och fick en obruklig tång och skitknappar.. Nu köpte jag visserligen ringknappar i metall men tror du gör gott i att kika runt efter en med bra betyg :)
Har ingen koll på KAM-knappar (som det låter som du kollat på) men tänkte bara rädda andra från samma misstag som mig :p
Tyvärr så har jag noll koll på den sortens knappar Kakan87, men hoppas någon annan kan bidra med lite erfarenheter!
Myskanin till min busrumpa!

Gjorde ett par byxor också för att matcha kaninen, haha! Så äckligt nöjd.

Blev även ett par i samma modell av ett gammalt kuddfodral!

Det här mönstret är från senaste numret av Ottobre, har cirkulerat mycket i sygruppen på Facebook men har inte sett det här i tråden :)
Den här sydde jag klart för ett par dagar sen.. Äntligen! Har legat på is länge..

Drog till med en tshirt till skruttis också.. Så roliga att göra, men nu är det bara spill kvar av tyget.

Jag har sytt den och det finns faktiskt inte så mycket att säga om den tycker jag :)
Här finns en tutorial som jag använde: http://www.imperfecthomemaking.com/2012/01/tutorial-hooded-car-seat-blankies.html
Drog till med ett babynest till en kommande bebis (ej min).. Alltså när man syr till så små bli man ju nästan sugen på fler haha! Tur att jag har två kompisar som väntar barn, för här är det barnstopp ett BRA tag framöver.

Nu är jag inte gravid längre och har inte varit på ett tag, men så länge stillar jag mitt minisug med att sy till andras kommande ungar (och min egen då, men hon börjar ju vara så stor nu). Här blev en body som väntar på matchande byxor.