Syjunta för gravida!
och matchande filt :)

och matchande filt :)

Ni syr alla så jäätefina bebiskläder :) jag vågar inte riktigt ge mig in på trikåtyger ännu, vet inte ens om min Ikea symaskin har rätt stygn? Vad skulle vara det enklaste plagget att börja med byxor kanske? Jag har beställt en massa tyger från tyg.se som jag väntar på. Väldigt fina vävda tyger med stjärnor och prickar i alla möjliga färger.
Namine: va fint älskar stjärnor!
Trs: va bra! Jag trodde man behövde nån specialsöm. Behöver man kanske en speciell tråd?
Namine: jag är också väldigt inne på stjärnor och moln :) fick hem bestälda molntyger idag och väntar på lite prickigt och stjärntyger från tyg.se tror jag det va. Sen ska det bli lite påslakan och ett babynest!
Namine: ja www.tyg.se, har mycket fint prickigt, stjärnor. Men har inte fått hem det än så vet inte hur kvalitén är men. Här är en länk till stjärntygerna : www.tyg.se/bomullstyger-med-stjaernor.html. Man kan aldrig ju aldrig få nog :)
Weasley: oh nej :(
Har sytt för fullt sen jag fick hem mina tyger från tyg.se. Som kom i tid, vet inte om jag hade tur eller om dom har skärpt sig :). Jag bor i Schweiz och jag tror tygerna kommer från Frankrike, för sidan finns på franska med. Så jag kanske blev behandlad av den franska kuntjänsten med? Det har blivit babynest, babyfilt, och bjöjfodral med inbyggd skötbädd till bebiskillen i magen. Och sängkläder till sonen och dottern. Så irriterande att man inte kan lägga upp bilder från mobilen... Vår dator ligger i källaren och jag orkar inte sitta där så ofta... Men ska lägga upp bilder snart...