Syjunta för gravida!
Fick mess att vaddet och allt annat jag beställt för att kunna sy ett babynest har kommit nu! 
Får se om jag hinner klart ikväll! 
Fick mess att vaddet och allt annat jag beställt för att kunna sy ett babynest har kommit nu! 
Får se om jag hinner klart ikväll! 

Har sytt en filt i fleece och trikå och 4 par muddbyxor i velour i olika storlekar. 

Nu har jag sytt 15 par byxor och jag börjar bli riktigt nöjd med resultatet :)
Dessa sydde jag i fredags.

Nu är tyget slut dock så blir att invänta det nya jag beställt (borde komma idag eller imorgon) så jag kan fortsätta sy :)
Det är verkligen jättekul att sy, speciellt nu när jag inte orkar springa omkring längre. :)
ja har inte tid å sy nu, men min mamma kan nog få till lite tid...
Nu har jag fått hem nytt tyg som just nu hänger på tork hemma så ikväll kan jag börja sy igen 
Nån som har tips på enkla klädesplagg till bebis (kille)? Mössa och byxor har jag rätt bra koll på nu känner jag 
Nån som vet vart man kan köpa bra och enkla mönster för omlott body?
Någon som testat Minikreas mönster? Är dom bra?
Här kommer bilder på helgens syprojekt 
Första babynestet!

Body strl 74

Pyjamas strl 68

Body strl 68

Och byxor i strl 56, 68, 56.

Igår sydde jag en pyjamas i strl 62. Åh vad jag längtar efter min lilla kille! 37 dagar kvar! 

Igår vart det en ugglepyjamas och 2 par byxor 

Igår knåpade jag ihop en kjol till mig själv eftersom att alla mina vanliga är för små...! Den vart helt okej. Jag tog en bred stretchig mudd upptill och sedan trikåtyg som sitter löst och går till lite ovanför knäna. Den blir perfekt nu innan bebis kommer.