• Edds

Syjunta för gravida!

Likazo: Riiktigt fin ! Var har du hittat mönstret till den? Skulle verkligen vilja ha en poncho

• Edds
    LiKaZo skrev 2012-07-26 17:45:27 följande:
    Tack!
    Mönstret kommer från Drops. Kankse inte varmaste ponchon inför hösten, men den är fin.
    tack :D den ska jag göra : D
  • Edds

Nu är man sjukskriven de sista 5 veckorna, så det blir mycket tid över till pyssel, jag ska börja med att virka ett par tossor... sen vet jag inte riktigt vad jag skall göra, men det kommer jag nog på :) Några förslag på saker som inte tar allt för länge ? Vill helst virka eller sticka :)

• Edds

ja jag vill gärna också se bild på blöjfodralet =)

• Edds

Ngn som har bra tips på nå sköna varma och inte allt för osexiga bröstinlägg , eller bra material som altså håller värmen om bomberna till vintern? Jag bor i Norrland så jag behöver varma tuttar och vill absolut inte ha mjölk stockning !! Så jag tänkte sy något som värmer men vad ska man använda för tyg egentligen ??

• Edds

Jätte fina hättor btw! Jag har en så fin med blommor som nog kommer till anv vare sig de är pojk eller tös :)

• Edds

ja det ska jag absolut göra ! :D  underställ kommer jag också använda, jag bor i princip i de under vintern så :D Men något ulligt ska jag nog göra, det får väl se ut som det gör :)

• Edds

Perfekt! Jag tänkte dock kanske ha en gångs amnings inlägg och sen dessa värmande inlägg när jag vistas utomhus men ett bra anti bakteriellt tyg är nog a och o ändå. ;) tack för tipsen!!

• Edds

Bjällror var får jag tag i de? Jag har virkat skallror, men en skallra måste ju bjällra också!!:D

• Edds

ska kika in där, såg att panduro hade men det fanns ingenting annat jag ville beställa så det kändes så onödigt, skall kolla stoff och stil också:D

• Edds

en väldigt enkel men behändig liten mössa till pojken eller flickan i maggen som förhoppningsvis tittar ut om 2 veckor :D
  • Edds

jag har föressten hittat denna hjälmmössa , det är från drops.se, men jag kan inte hitta mönstret till den, det verkar inte finnas? Skulle så gärna vilja virka denna.. är det någon som har något tips på hur man kan virka en hjälmmössa med denna söta spets formen i pannan ?

Svar på tråden Syjunta för gravida!