Syjunta för gravida!
Likazo: Riiktigt fin ! Var har du hittat mönstret till den? Skulle verkligen vilja ha en poncho
Likazo: Riiktigt fin ! Var har du hittat mönstret till den? Skulle verkligen vilja ha en poncho
Nu är man sjukskriven de sista 5 veckorna, så det blir mycket tid över till pyssel, jag ska börja med att virka ett par tossor... sen vet jag inte riktigt vad jag skall göra, men det kommer jag nog på :) Några förslag på saker som inte tar allt för länge ? Vill helst virka eller sticka :)
JA ! det ska jag göra """
ja jag vill gärna också se bild på blöjfodralet =)
Ngn som har bra tips på nå sköna varma och inte allt för osexiga bröstinlägg , eller bra material som altså håller värmen om bomberna till vintern? Jag bor i Norrland så jag behöver varma tuttar och vill absolut inte ha mjölk stockning !! Så jag tänkte sy något som värmer men vad ska man använda för tyg egentligen ??
Jätte fina hättor btw! Jag har en så fin med blommor som nog kommer till anv vare sig de är pojk eller tös :)
ja det ska jag absolut göra ! :D underställ kommer jag också använda, jag bor i princip i de under vintern så :D Men något ulligt ska jag nog göra, det får väl se ut som det gör :)
Perfekt! Jag tänkte dock kanske ha en gångs amnings inlägg och sen dessa värmande inlägg när jag vistas utomhus men ett bra anti bakteriellt tyg är nog a och o ändå. ;) tack för tipsen!!
Bjällror var får jag tag i de? Jag har virkat skallror, men en skallra måste ju bjällra också!!:D
ska kika in där, såg att panduro hade men det fanns ingenting annat jag ville beställa så det kändes så onödigt, skall kolla stoff och stil också:D

jag har föressten hittat denna hjälmmössa , det är från drops.se, men jag kan inte hitta mönstret till den, det verkar inte finnas? Skulle så gärna vilja virka denna.. är det någon som har något tips på hur man kan virka en hjälmmössa med denna söta spets formen i pannan ?