Vi som ska göra IVF hösten 2011
jag har bara gått till närmaste apotek och beställt hem det som legat på recept, aldrig vart nåt snack om någon anslutning innan
Hej tjejer! Jag hänger gärna med här inne. Jag och min man har tagit en paus i ivf-svängen men det börjar nu dra ihop sig till 3e och sista omgången.
Vi skulle kört igång med ivf3 nu augusti men vi ändrade till september innan sommaren och nu under sommaren har vi ändrat till ytterligare en månad senare så i oktober kör vi igång.
det har vart en riktigt tuff tid för oss rent psykiskt och sista FET vi gjorde så gick musten ur oss och vi har nu tagit en paus sen i mars då vi kände att vi inte orkar mer utan vill ägna oss åt varandra och ha en skön sommar utan att behöva tänka och stressa över ivf och allt vad det betyder....
är ni alla nya inom ivf?
hej självklart är du välkommen.. kul att ni lyckades efter 5 år.. hur gick er förra ivf.. fick ni många insättningar, eller till frysen?
hejja hejja!!!!
idag satt jag och drömde om min framtida barnvagn som jag ska köpa.. min drömvagn!! det har jag inte gjort sen i mars så nu börjar man känna att man längtar till nästa omgång
japp då har vi fått starttid ... nästa mens kör jag igång, mens 18 september och börjar spruta 19e september.. äp v 39
känns härligt att få komma igång igen...
uppdaterar mig lite
I startgroparna
- fef: behandling/ väntar på start
-Bubblan79: väntar på sprutstart 19/9
- Ylviz: väntar på start
- Augusti83: Ska på IVF information 19/9
- niotillfem: väntar på start
- Frida 1980: väntar på start
- ekke: väntar på start runt den 26/8, korta metoden. äp v 36
-bubbel: Ska på IVF info 5/9
-Kärlekens gåva: Väntar på spraystart... långa metoden.
- annalotta : Ivf info inbokat 7/9
Sprayare
- ljusgläntan3030: IVF 1 spraystart 11/8
- Picasso: IVF 1, spraystart (synarela) 8/8
Sprutare:
- kjameme: IVF nr 1 sprutstart Gonal-f 17/8
-mbo: IVF 2 spraystart 28/7, sprutstart 17/8 (suprecur, puregon)
-Colourful: Sprutstart 18/8
Äggplockning:
ET/FET:
Ruvare:
-Lindis 1974 1ET 2 FET TD 3/9
-Benved: TD- 31/8 -
-Justan: TD- 8/9
-PCO: ICSI nr2 TD-4/9
-Susmar: IVF/ICSI nr 1 TD 4/9
-Carolina1: IVF1, TD
-Lillamillan: ICSI nr3 (dock ett avbrutet utan ET), TD 9/9
-Dealiy TD 1/9