Vi som ska göra IVF hösten 2011
Hej vänner!
Skulle gärna vilja vara med och dela med mej av mina tankar i denna tråd.
IVF 1, spraystart 20/9, sprutstart 5/10, ÄP v.42
Hur gör man när man lägger in sig som sprutare?

Hej vänner!
Skulle gärna vilja vara med och dela med mej av mina tankar i denna tråd.
IVF 1, spraystart 20/9, sprutstart 5/10, ÄP v.42
Hur gör man när man lägger in sig som sprutare?

Fattar inte varför min inte hamnar i kanten? Ser ju ut så när ja postar!? Jaja, nu är jag med iaf;)
Ska ta blodprov imorn för att se hur ja ligger till med spray å spruta. Får man reda på det samma dag el tar det några dagar? Någon som vet?
Måste bara skriva av mej lite,även om ja inte e så aktiv här annars. Skulle sätta tillbaka ett embryo idag var planen, men fick nyligen ett samtal att det inte fanns ngt. Känns SKIT! Detta händer endast i 4 procent av fallen tydligen. Detta var vårt första försök, som tur i oturen inte räknas. Så vi har alla tre kvar. Nästa gång skulle det bli mikroinjektion,tror ja det hette, hoppas det fungerar. Vill bara komma igång igen. Tankarna bara snurrar,blä!
Tack för era kommentarer! Håller mina tummar för ALLA!

Någon som vet när man kan vänta sig att mensen kommer efter ÄP? Är det 14 dagar eller som vid vanlig ägglossning? Vi satt ju aldrig tebax i och med att det inte blev något embryo, har haft pyttesmå blödningar nästan helatiden sedan ÄP, (sammanlagt ca 4 dar) men de e så lite och det kan väl inte va mensen som kommer så inpå?
Tack ekke! Det hoppas jag också vill bara köra igång igen!
Grattis till graviditeten sylse och lycka till alla ruvare! Hoppas ni också är där snart! Och givetvis ni andra också förståss!;)
Just nu vill jag inget heldre än att börja spraya igen, väntar bara på den där J...A mensen som man för en gång skull vill ha. Har svårt att hitta motivation till att  fokusera på andra saker just nu och det känns inte som att man briljerar på jobbet direkt. Men men, är väl inte så konstigt kanske. Fungerar jobb bra för er andra eller är det någon som känner igen sig?

Tack för svar annalotta
 Min borde också komma om en vecka, då har det gått 14 dagar sedan ÄP, om det nu är så det fungerar. (Blev alltså inget embryo denna gång) Vill så gärna hinna försöka en gång till innan jul!
Kände lite mer motivation när jag höll på med behandling, men nu har jag kommit i en riktig formsvacka. 
Skönt för dej att du kan fokusera på jobbet. 
Jag har ingen lust alls att fokusera på jobbet. Just nu under spraytiden vill jag helst bara dra en filt över huvudet.... Överlag känns det som att jag är på jobbet på övertid. Man skulle ju ha gått på mammaledighet för länge sedan om allt hade funkat och tom vara tillbaka vid det här laget.

Grattis;)
Ett stort grattis Igelkott! Lycka!