Vi som ska göra IVF hösten 2011
För oss var det fritt fram att försöka mellan behandlingarna. Enda konsekvensen är ju att du inte skulle få nästa ÄL pga en graviditet. Det kan ju inte vara någon fara med det tycker jag. Kör på säger jag :)
För oss var det fritt fram att försöka mellan behandlingarna. Enda konsekvensen är ju att du inte skulle få nästa ÄL pga en graviditet. Det kan ju inte vara någon fara med det tycker jag. Kör på säger jag :)
Är på spraydag 13. Tanken är att jag ska få sprutstart meddelad per telefon imorgon men jag har inte fått min blödning. Fick den på spraydag 11 förra gången. Pratade med BM och de kommer ringa imorgon em som planerat. Har blödningen inte kommit då så får jag spraya några dagar till och skjuta fram ÄP en vecka till v 47 istället. De vill även att jag tar ett gravtest imorgon. Har tagit flera stycken till synes negativa sedan i lördags men imorgon får det bli ett cb digitalt. Pust, varför kan det inte bara gå smidigt...
Hoppas du känner dig ok Vicki. Jag tycker du ska vara glad åt dina 5 ägg :) Jag tror att det är en alldeles normal skörd även om man förstås tycker att det låter mycket bättre med massa ägg. Fast du ska väl inte behöva så många ;)
Gravtestet sa klart och tydligt "Inte gravid" imorse. Pratade med SU nu igen. Min blödning har fortfarande inte kommit. Däremot har biverkningarna slagit till igen :) Tänk att man kan bli glad över en sån grej. Iaf så trodde bm att blödningen säkert skulle dyka upp snart. Har den inte kommit på lördag så vill de att jag tar ett gravtest (igen!) på söndag. De ringer på måndag och kollar hur det har gått. Annars får jag komma in för blodprov och vul nästa vecka. Bm sa att jag inte skulle gräva ner mig i det här nu :) Det var inget konstigt och det skulle ordna sig. Summa sumarum så har de nu iaf planerat om mitt ÄP till v.47
Grattis ylva75!!
Nej cat rock! Vad fruktansvärt. Stor kram till dig.
Lycka till Sofisen! Jag hänger snart efter till sprutar-status. Hoppas jag iaf. Någon gång ska väl "jäkeln" dyka upp här oxå :)
Yes! Nu måste det snart vara dax för sprutstart. Magen krampar o sprayblödningen har äntligen startat. Det dröjde till spraydag 15 denna gången.