Vi som ska göra IVF hösten 2011
JoB fick du mens av dig själv då, eller fick du provera? Jag har så oregelbunden mens och ör rädd att behöva vänta på en spontan mens innan sprutstart igen...
JoB fick du mens av dig själv då, eller fick du provera? Jag har så oregelbunden mens och ör rädd att behöva vänta på en spontan mens innan sprutstart igen...
Tack detsamma JoB! :)
Linasägerhej: tack för ditt svar! Jag fick inte med i mitt första inlägg att jag hade 7-8 ägg som va 10mm och ett som va 12mm. Så mängden finns ju, fast dom växer inte trots hög dos. Tar nu 300iu puregon/kväll... Men imorgon får vi domen.... Har dom börjat röra på sig och växt så får vi fortsätta, har dom stannat kvar så avbryter vi denna gång...
Stooooooooort grattis jordgubbe!!! :)
ÄÄÄNTLIGEN!!!! Idag på vul såg hon massa äggblåsor! =D
Har sprutat i 17 dagar!! De sista 7 dagarna 300 iu och nu äntligen svarade jag på dosen!! =D
Blev så glad att jag nästan grät när jag gick därifrån =)
På torsdag bär det av till Örebro och äggplock!
Jag hade jättemånga äggblåsor, mer än 27st i storlekarna 21mm- 14 mm.
Hur har ni andra haft det?
Hej, idag va vi på äggplock. Hela 19!! ägg fick dom ut! NÅN av dom borde ju bli befruktat tycker jag :) Jag hade ju 27 blåsor så risken för överstimulering är stor, vilket jag nu ska va uppmärksam på fram tills gravtest. Helt underbar personal! Jag är helt groggy och har sovit i stort sett hela dan. Själva ingreppet gick bra fast jag tyckte det gjorde rejält ont emellanåt, trots stesolid och morfin. Dom fick gå genom urinblåsan för att komma åt den ena äggstocken och det va inte skönt direkt... Men nu ör det gjort :) På lördag ska vi dit igen och återföra ett ägg, om inget av dom blir befruktat ringer dom i morgon.
Tack Eve74! Vart går ni? Vi är i Örebro. Hur många ägg fick ni ut?
Tack alla som svarat på mitt inlägg, citerafunktionen funkar inte.... Kram på er alla och lycka till:)