Vi som ska göra IVF hösten 2011
Jag plussade i dag :) RD14 kunde inte hålla mig !!!
Jag plussade i dag :) RD14 kunde inte hålla mig !!!
Jag sprider grav. Baciller nu så ta åt er :)
Kram PCO. Snart är den din tur.
Nån som vill flytta ner mig till gravid? Går inte göra på fånen;)
Vad olika det verkar vara för alla. Jag kände knappt ett dugg vid ÄP. Mådde illa efter bara pga morfinet och var lite trött. Fick rådet att åka hem ta det lugnt och vila.
Kram till alla.
Här var dem jätte noga med att jag skulle äta innan så både jag och min man fick en smörgås innan ÄP :)
Jag låg ner på jobbet på min fikarast. Folk kollade lite skumt på mig men det strunta jag i.
En del tar inte på jobbet. Tar på morgonen. Sen direkt när man kommer hem och sen när man lägger sig för natten.
Anledning att man ligger med progesteronet är att det rinner ut annars. Vet inte om det är samma sak med Crinone. Är det samma slags vagiatorer som Progesteron ?
Oki.
Ja det verkar vara olika för dem två olika typerna. Undra varför en del kliniker använder Progesteron och den andra Crinone ?
Dealiy fick plus vet jag :)
Vi fick rådet att avstå från alkohol. Tror t o m att de står på medicinen. Men kanske minns fel.
Frida: vi går oxå på RPC :)
Frida: aha. Ja dem är bra. Har mina favoriter såklart :) vilka/ vem har ni haft?
Dagen efter ET/FET räknas som RD1 på bår klinik. Tror det är vanligast.
ÄL inträffar 24-48 h efter glad gubbe sånt bör inte ha haft ÄL ännu. Känningar har man ju ofta innan.
Cat rock : jag känner till ganska många som blivit överstimulerade. En del har blivit riktigt sjuka och försök får avbrytas. Det är inte jättevanligt men det händer titt som tätt tyvärr.
Bubbel. Jag har ätit progynon.
Jag mådde förfärligt av dem men dem gjorde sitt jobb vid första FET men fick minus på Stickan
Vid andra FET funkade det inte och vi fick avbryta. Slemhinnan blev inte tjock
Valde då att köra ostimulerat och det fungerade. Gravid i v 16.
Men jag tror det är ovanligt att det inte funkar.
Lycka till :)
Du har säkert sagt grattis tidigare. Tack :)
Tror jag åt dem i 10 dagar innan VUL sen blev det insättning några dagar efter det.
Jag mådde illa och hade hemskt ont i huvudet. Trött och grinig...