Vi som ska göra IVF hösten 2011
Kram
Ja det gör vi! =)
kramar!
Frida 1980 känner verkligen med dig också... :( fan att detta skulle hända! Har varit så ledsen och arg! Gick lös på lite buskar runt huset förut... Det va skönt att rensa, kapa och slita lite! Avreagera sig lite.... Jag blöder som en mens jag också, och har haft väldig mensvärk under dagen.
Jo det KAN säkert va så... Fast det känns verkligen som att det är kört denna gång...också.... Men tack för omtanken! Kramar
Jag blev överstimulerad, dock blev det som värst efter äp... Fick höra vid et att överstimulering tyvärrökade risken till att det inte skulle ta sig, därför satte dom bara in ett embryo. Om det berodde på överstimulering eller inte vet jag inte, men för oss tog det sig inte den gången... Igår kom mensen, och igår började jag med progynon inför fet. Nån mer som ätit dom?
Lindis, hur tyckte du dom funkade? Biverkningar? Gjorde dom sitt jobb? :)
Vet inte om jag sagt grattis.... GRATTIS!!! :) På vilket sätt mådde du dåligt? Hur länge åt du dom den gången det funkade?
Vicki123 GRATTIS!!!! Åh va kul! :)
Vill nån va snäll och flytta mig från Ruvare till Väntrummet? Jag fixar det inte via ipad... All text kläms ihop... Har gjort 1 ivf, inväntar FET i nov/dec efter Progynonbehandling. Tack på förhand/bubbel
Tack Ekke:)
Stort grattis till alla som plusat!! Hoppas vi andra snart kommer efter :) På tisdag ska vi iväg för FET :) Ska bli så spännande att va ruvare igen :) En fråga till er som ätit Progynon, har ni haft värk i benen när ni ätit dom? Jag har så fruktansvärt ont i ena benet och jag har inte kopplat ihop det med medicinerna förrän jag läste i fass om dom... Vid svullnad, rodnad och värk i benen skulle medicineringen genast avbrytas stod det.... Jag har "bara" värken... Ska ta upp det på tisdag vid FET med tänkte bara höra om ni hade erfarenheter om det först...
Jag har plussat!!! Testdag den 22 men har redan fått plus!!! :)
Tack så mycket... Men lyckan va kort... Började blöda igår, och blöder mer och mer... Har fruktansvärt ont i magen och ryggen... Ska tillbaka för ny kontroll på måndag.... Är så ledsen... Och arg!!
Falskt alarm!! :D Va på ny koll idag och det lilla hjärtat tickade som bara den! :) Kram på er alla!!
Tack så mycket! :) Är knapps så man vågar tro det...
Vill nån lägga in mig i gravida är ni snälla? Bf 22 aug.