• Julia82

Vi som ska göra IVF hösten 2011

Ja visst är det overkligt!! Jag har väldigt svårt att tro att det kommer gå vägen. Har försökt så många gånger vanligt, och fått ett missfall och har nog tappat hoppet litegrann. Men jag ska verkligen försöka tänka positivt nu när vi fått hjälp. Chanserna är ju förmodligen väldigt mycket större nu än någonsin :)

• Julia82

Belleella, ja vi går på Sahlgrenska med!!! Herregud va coolt! När var du där idag? Vi kanske sågs?? Kanske tom delade rum en stund då? Yeah, va kul med astronomiska tvillingar!

• Julia82

Haha!!! Vi var precis efter er då!!! Va kul, då har vi sett varandra :) Jag fick mitten-sängen på sal fyra på Äp. Då låg du till höger väl?!

• Julia82

Aha, ja då träffades vi idag :) Vi hade platsen närmast dörren! Haha, världen är liten!

• Julia82

Mami Längtan, åh vad jag känner med dej!! Och igår gnällde jag och var deppig för att vi bara fick ett embryo... Pinsamt nu kan jag lova!!

Hoppas Icsi fungerar för er istället!!!

Massa kramar till dej

• Julia82

JoB, det är nog ingen fara om dom inte hört av sig än. Hoppas du får några bonusar till frysen också :) Lycka till!
    Jag har ff lite känningar i magen av och till, hade äp i måndags. Det verkar helt normalt :)

• Julia82

Till mig sa dom att man inte ska kissa nån timme innan insättningen för det går lättare om man har en fylld urinblåsa. Därför var jag extra duktig och gick på toa sista gången strax efter kl 11. Skulle göra insättningen 14.45, men när jag kom in i rummet och fick byta om till sjukhus-utstyrseln så berättade dom att läkaren var försenad. Inte så kul att höra just då när jag var kissnödig som attan. Men det gick bra :) Så, drick gärna vatten eller håll er nån timme innan!
    Lycka till allihop!!

• Julia82

Shit va dum jag var idag... Gick på en mässa i stan, där det fanns olika spå-damer. Såklart kunde jag inte låta bli utan lät en kvinna spå om min framtid. Kändes som att det mesta var helt taget ur tomma intet. Om jobb, man och karriär stämde det inte.. Men hon såg att jag skulle göra ett ingrepp till våren och såg ingen graviditet för mig innan dess :( Blev såklart ledsen, även om jag inte tror att det hon sa stämde. Haha, får skylla mig själv. Idiotiskt att spå sig nu, men jag hade hoppats på att få höra att allt skulle gå bra och att jag kunde vänta mig ett mirakel ;)

Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011